Seminarer for de kreative på Sign&Print-messen

Tekst:Lis Lykke
PUBLICERET: 21 June 2022
OPDATERET: 21 June

Når Sign&Print den 14. september endelig kan byde velkommen til den første store grafiske messe efter Corona-årene, bliver det med udstillere, der i den grad ser frem til sammen at vise alle de besøgende, hvad der er af muligheder inden for branchen lige nu. Og der er mange, så glæd dig, sæt god tid af til besøget i Odense enten den 14. eller 15. september – eller begge dage, hvis du skal have det fulde udbytte. Det er gratis at besøge messen, hvis blot du har bestilt din adgangsbillet online. Det gør du her.

Kår Bjørn, Intellia

Som altid er der en seminarscene til alle der arbejder mere kreativt i branchen. Her kan du som besøgende se frem til endnu engang at kunne møde Kåre Bjørn fra Intellia, der byder på en række interessante seminarer. Her nævnes blot et par stykker: Skaf kunder i din forretning med YouTube og TikTok samt Gratis alternativer til Photoshop og InDesign.

Sten Olsen, Softworld

Den 15. september er det Sten Olsen fra Softworld, der står på den Kreative Scene. Et af Stens seminarer er: Creative Cloud – udnytter du det? Adobes Creative Cloud er mere end blot en app, hvor du downloader programmer, det er også en måde at arbejde smart.

Du finder hele seminarprogrammet for Den Kreative Scene her.

De seneste nyheder

Braille er et interessant nichemarked

Braille kan i princippet fremstilles af enhver UV-printer der kan lægge farve i lag. Men skal det gøres rationelt, holdbart og i henhold til eksisterende standarder på området, er det svært at komme uden om Direct Color Systems (DCS).
DCS_01
Braille er et interessant nichemarked

FESPA udvider med nye temaer

I maj 2026 afholdes FESPA i Barcelona. Messens tema er "The place for experts", som vil fremhæve FESPA som et globalt mødested for tryk og visuel kommunikation
neil-felton-ceo-fespa-e1602838208704
FESPA udvider med nye temaer

RFID-mærkning vokser kraftigt

Markedet for RFID-tags vokser med mellem 20 og 25 procent om året. Sidste år blev der produceret niogtredive milliarder tags globalt.
Dieroff
RFID-mærkning vokser kraftigt

Nye matfolier fra Grafityp

Grafityp lancerer to nye matte printfolier til indendørs dekoration.
Grafityp_Matt
Nye matfolier fra Grafityp

Læs videre

Flest ville læse om Scandinavian Print Group

Årets julekonkurrence gik ud på at gætte den mest læste historie på Sign Print & Pack i 2024.
årets mest læste 2024
Flest ville læse om Scandinavian Print Group

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01
Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint
Mercoprint køber Gerdøe Profil

Antalis satser stort på relanceringen af kendte varemærker

Forestil dig en verden uden Conqueror? Nej vel, det kunne Antalis heller ikke!
creative-papers_847x401
Antalis satser stort på relanceringen af kendte varemærker