Screen strammer kommunikationen omkring deres inkjet-portefølje

PUBLICERET: 8 December 2022
OPDATERET: 21 December
Truepress-maskinerne vil fremover have en mere tydelig branding som fortæller, hvilket marked de retter sig mod.

Screen Graphic Solutions har valgt at opdatere såvel navne som logoer på deres inkjet-printserie Truepress. Ændringerne sker for at tydeliggøre, hvilke markeder de forskellige produkter og løsninger sigter mod.

Screen lancerede oprindeligt den rullebaserede Truepress Jet 520 i 2006. Siden da har det anvendt teknologierne til at udvikle en bred vifte af digitale presser og løsninger tilpasset specifikke markeder. Det gælder markederne kommercielt print og publicering samt etiket- og emballagetryk.

I de seneste år er forventningerne til digitale pressers muligheder vokset hurtigt på hvert af disse markeder. Samtidig er de nødvendige typer af løsninger fortsat med at udvikle og adskille sig fra hinanden. Som en del af denne proces har de nu opdateret såvel logo-design som farverne på deres produkter i Truepress-serien for hvert af de tre ovennævnte markeder. Således brandes maskinerne til de tre markeder nu som Truepress JET, Truepress LABEL og Truepress PAC.

Fremover planlægger Screen at fortsætte sin udvikling af produkter med markedsspecifik branding for bedre at kunne differentiere de løsninger, de kan levere til hvert felt. Virksomheden planlægger at sende maskiner med de nye logoer og navne på markedet fra foråret 2023.

De seneste nyheder

– Du har bare kunderne til låns

Zealand Packaging har eksisteret siden 2012, hvor Poul Erik Dahl startede virksomheden som en broker-virksomhed inden for emballageproduktion.
zealand_01

Durst fusionerer med Aleph og skaber en ny tekstilprintergigant

Durst Como er født, skriver Durst Group i en pressemeddelelse, hvor de også fortæller, at et nyt ekspertisecenter for digitalt tekstiltryk vil blive etableret i den italienske by Como.
Andrea Riccardi_media

Bølgepapmarkedet er på vej tilbage til 2019-niveau

En ny rapport med titlen "The Cardboard Packaging Market in Europe by 2030 – Analysis of High-Potential Markets and Competitive Dynamics" er netop blevet udgivet.
corrugated cardboard

Dataline overtager de grafiske aktiviteter fra Dansk Dataservice

Dataline fortsætter sin europæiske vækststrategi med overtagelsen af de grafiske aktiviteter i den danske virksomhed Dansk Dataservice.
dansk data og dataline

Læs videre

Prinfo får ny partner

Som et led i eksekveringen af deres strategi udvider Prinfo kæden med en ny partner.
tarm_prinfo

Fujifilm ekspanderer inden for Print-on-Demand

Fujifilm ekspanderer til flere markeder med en voksende produktportefølje inden for print on demand.
Jet Press

UPM planlægger kraftig kapacitetsreduktion

UPM planlægger at neddrosle sin kapacitet på ubestrøget trykpapir for at tilpasse til en langsigtet efterspørgsel.
UPM_Schongau

Fem nye platesettere fra Fujifilm

Fujifilm lancerer en ny serie Luxel termiske platesettere til offsetpladeproduktion.
Fuji_Luxel