Den 10. og 11. august var der igen messe i Odense Congress Center. Det var Myvendo Fair, en promotion messe, der kunne besøges. Mere end 90 udstillere havde bestilt stand, og det var en absolut indbydende messehal at komme træde ind i. Der var ikke problemer at bevæge sig rundt i gangene, og der var flere udstillere end besøgende. Men i løbet af en dag, løb antal besøgende dog pænt op over antal udstillere, og vigtigst af alt: Stemningen var absolut positiv, og udstillerne var meget tilfredse med de besøgende. Der var ikke mange ”osere”, de fleste skulle have både inspiration og bestille produkter, der skulle indgå i det fremtidige sortiment.
Fra det øjeblik, man trådte ind i messehallen, var der et tema, som ikke var til at overse. Det var miljø. De stande, der ikke havde miljø som et tema, kunne nok tælles på en enkelt hånd, måske med hjælp fra et par ekstra fingre.
Der var en blanding af udstillere inden for reklameartikler. Ikke mindst beklædning var rigt repræsenteret, også L-Shop Team, som vi blandt andet kender fra Sign&Print messerne. SignService deltog med deres mobile lyskasse, Macrodot var der med en pæn stand, det samme var blandt andet også Transferprint.