Domino Systems intensiverer fokus på fødevarebranchen

PUBLICERET: 10 September 2020
OPDATERET: 10 September

Domino Systems, som er kendt for at sælge industrielle kodnings-, mærkning- og printløsninger til bl.a. pharma- og fødevareindustrien, ansætter ny Senior Sales Manager til at varetage salget i fødevaresegmentet. Her er tale om en mand med en solid baggrund inden for salg og ikke mindst emballage- og fødevaresegmentet.

Mads Aakjær har en baggrund som officer i forsvaret og er bachelor fra Aarhus Universitet i økonomi. Han har, siden han færdiggjorde sin uddannelse, arbejdet med salg inde for en række forskellige områder. De seneste år har han arbejdet for bl.a. Multivac, Avery Dennison og Nilpeter, så det er med en solid forståelse for både fødevareindustrien, materialer og print, at han tager handsken op for at udfylde rollen som Senior Sales Manager hos Domino Systems.

Mens medico-branchen i vid udstrækning er centreret omkring København, så giver det god mening at have en sælger baseret i det midtjyske, når det gælder fødevaresegmentet. Herfra kan han nemt nå de mange danske fødevarevirksomheder, også dem, der er placeret på øerne. Mads Aakjær siger:

– Min opgave er at have fokus på fødevaresegmentet. Vi skal have flere kunder i dette segment og vi skal kigge mere på deres underleverandører, som fx kunne være de grafiske virksomheder, der producerer etiketter og tryk på primære, sekundære og tertiære emballager.

Mads Aakjær fortæller, at han glæder sig til at møde kunderne i fødevaresegmentet, som han har været særligt glad for at betjene i sine hidtidige job. Det bliver via personligt opsøgende salg, da det, efter hans mening, er måden at etablere tætte relationer på. Kun via tætte relationer får du adgang til de informationer, som betyder noget for kunden og kun derved kan du hjælpe dem med at få det optimale ud af deres produktionsudstyr.

– Det er en utrolig spændende branche med et stort udviklingspotentiale. Der er mange muligheder, der skal udforskes, og jeg glæder mig virkelig til at komme ud på landevejen, slutter Mads Aakjær og understreger at al personlig kontakt selvfølgelig bliver under skyldig hensyntagen til både nationale og lokale Corona-retningslinjer.

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint

Papirmarkedet er stadig i opbrud

Stora Enso annoncerede sidste år, at de ville sælge fire ud af fem papirfabrikker. Nu laver de lidt om i den beslutning. I Holland er papirfabrikken Crown van Gelder, som bl.a. laver inkjet-papir, begæret konkurs.
maxau

Mercoprint og BEMRK går sammen

Pr. 1 februar samler Mercoprint og Bemrk kræfterne til én større og stærkere reklamevirksomhed med lokationer i Næstved og Glostrup.
mercoprint-bemrk

De seneste nyheder

Addbrand: "Vores ambition er konstant vækst"

Addbrand har de seneste år foretaget flere opkøb, både i Sverige og Danmark, og ambitionen er at vokse yderligere.
addbrand_SV_01

SPG investerer i automatisk skæreprogram

Scandinavian Print Group har for nylig investeret i det automatiske skæreprogram CompuCut fra Polar.
PolarCut_01

Ricoh Pro C9500 åbner for print på endnu tykkere materialer

Ricoh udvider mulighederne for sin Pro C9500 digital printer. Med en ny tilføjelse kan man printe på endnu kraftigere materialer.
Ricoh Pro C9500

Svendborg får nyt skiltefirma – med smart laminatorbord

Foliemesteren slog dørene op i slutningen af 2024. Det er Theis Pil Johansen, der står bag det nye firma.
Foliemestern 3