Wrapit.dk åbner ny afdeling i Vejle

PUBLICERET: 25 June 2019
OPDATERET: 25 June

Det er otte år siden, at Tommy Lindahl åbnede sin egen skilte- og indpakningsvirksomhed i Aabenraa. Det skete efter 8 år som freelance bilindpakker. Siden er det stort set kun gået fremad. Pr. 1. august åbner han en afdeling i Vejle i forbindelse med konceptvirksomheden My Garage.

My Garages giver bilentusiaster, med luksus- og specialbiler, mulighed for en sikker opbevaring samtidig med, at de får adgang til de bedste mekanikere, autolakere, købs- og salgsrådgivere og nu også bilindpakningsspecialister.

Med Tommy Lindahls engagement i My Garage kan kunderne tilbydes paint protection på deres liebhaverbiler og de kan selvfølgelig også få specialfolie, hvis de ønsker helt unikke udsmykninger af bilen.

Lidenskab, håndværk og erfaring

Tommy Lindahl er uddannet mekaniker, men blev siden oplært som bilindpakker og skiltemaler. Det er en disciplin med langt større appel til Tommy, der godt kan lide det kreative arbejde med at få bilerne til at fremstå luksuriøse og spektakulære. Men hans mekaniker baggrund er en stor hjælp i det daglige arbejde, hvor der i blandt kan være brug for at af- og påmontere bildele for at få den bedst mulige indpakning. Lidenskaben for biler og hans betydelige erfaring med bilindpakning har begge bidraget til, at det nu er Wrapit.dk der kommer til at ligge i My Garage.

I forbindelse med opstarten i Vejle søger Tommy Lindahl faktisk en erfaren og dygtig indpakker til at varetage de daglige opgaver i Vejle. Da kunderne er udprægede entusiaster, lægger Tommy stor vægt på, at den nye medarbejder har solid erfaring i bagagen.

Stor vækst på tilstødende markeder

I de seneste år har Wrapit.dk oplevet en stigende vækst inden for indpakning af både små og mellemstore sejlbåde. Det gælder både udvendig og indvendig beklædning, hvor de kan forvandle et slidt interiør til et nyt og lækkert look med den rette folie. Hvad angår den udvendige foliering gør en særlig forseglingsteknik, at folierne ofte holder 5-6 år på trods af den kraftige påvirkning, som saltvand og sollys udgør.

Tommy fortæller også, at de har fornyet hele receptionen hos en af byens tandlæger, med en rustik betonfolie. Så i stedet for at erstatte den gulnede træskranke, hylderne og reolerne med nyt af samme slags, har de blot fået folieret det hele med en helt nyt og unik indretning til følge.

Endnu en appelsin i turbanen

Som den seneste appelsin i turbanen har Wrapit.dk fået opgaven at pakke ikke mindre end 700 Swip-bokse ind. Swip-boksene er vores nye pakkepostkasser. Der skal opstilles i omegnen af 10.000 swip-bokse på landsplan, fortæller Tommy Lindahl. Alle bokse, der skal folieres i Danmark, folieres hos Wrapit.dk.

Tommy har i dag to medarbejdere, som er henholdsvis oplært og udlært i virksomheden. Det er Anes Hadzic, der ligesom Tommy er udlært mekaniker og dermed kan af- og påmontere bildele med største selvfølgelighed. Og så er der Janni Brink Fogtmann, som er udlært skiltetekniker hos Wrapit.dk.

Wrapit.dk har fået en ordre på ikke færre end 700 swip-pakkebokse, der skal folieres.

De seneste nyheder

Faller Packaging starter produktionen af æsker i Horsens

I sensommeren 2025 begynder Faller Packaging at producere æsker på den nye fabrik i Horsens.
faller
Faller Packaging starter produktionen af æsker i Horsens

Psykologisk tryghed giver målbare forbedringer

Det er en forskningsbaseret kendsgerning, at psykologisk tryghed på arbejdspladsen giver bedre trivsel og bedre resultater. Men hvad er det? Og hvordan griber man det an?
psyk_01
Psykologisk tryghed giver målbare forbedringer

UPM Raflatac skifter navn

UPM Raflatac skifter navn til UPM Adhesive Materials fra og med den 12. juni.
tim-kirchen
UPM Raflatac skifter navn

Husted Emballage har vækstplanen klar

Husted Emballage går efter en vækst der er højere end markedets.
Husted_01
Husted Emballage har vækstplanen klar

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01
Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint
Mercoprint køber Gerdøe Profil

Papirmarkedet er stadig i opbrud

Stora Enso annoncerede sidste år, at de ville sælge fire ud af fem papirfabrikker. Nu laver de lidt om i den beslutning. I Holland er papirfabrikken Crown van Gelder, som bl.a. laver inkjet-papir, begæret konkurs.
maxau
Papirmarkedet er stadig i opbrud

Mercoprint og BEMRK går sammen

Pr. 1 februar samler Mercoprint og Bemrk kræfterne til én større og stærkere reklamevirksomhed med lokationer i Næstved og Glostrup.
mercoprint-bemrk
Mercoprint og BEMRK går sammen