Lars Notlev starter op som selvstændig med GrafiskRep

Tekst:Lis Lykke
PUBLICERET: 27 March 2019
OPDATERET: 27 March

57-årige Lars Notlev er uddannet elektromekaniker og har tidligere bestridt en række jobs i den grafiske branche som servicetekniker hos blandt andet Xerox, Afterprint, Scani og Neopost. Lars Notlev har også i nogle år været ansat som sælger af printerløsninger og han har været selvstændig med en kopi/printforretning i Lyngby, Kopisten, i ti år.
Det er derfor ikke nyt for den rutinerede servicetekniker at gå selvstændig. Det bliver med virksomheden GrafiskRep, der vil tilbyde kunderne vedligehold, service og reparation af de fleste brands inden for efterbehandlingsudstyr i den grafiske branche.
Lars Notlev ønsker at blive kendt på godt arbejde, fleksibilitet og konkurrencedygtige priser samt ikke mindst forståelse for kunderne behov, oplyser han.

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint

Papirmarkedet er stadig i opbrud

Stora Enso annoncerede sidste år, at de ville sælge fire ud af fem papirfabrikker. Nu laver de lidt om i den beslutning. I Holland er papirfabrikken Crown van Gelder, som bl.a. laver inkjet-papir, begæret konkurs.
maxau

Mercoprint og BEMRK går sammen

Pr. 1 februar samler Mercoprint og Bemrk kræfterne til én større og stærkere reklamevirksomhed med lokationer i Næstved og Glostrup.
mercoprint-bemrk

De seneste nyheder

LM Sign opruster til udvikling

LM Sign i Sønderborg har gennem det sidste år investeret i nye maskiner. Nu er tiden kommet til at opruste på mandskabssiden.
LMS_01

UPM Raflatac lukker etiketfabrik

UPM Raflatac har besluttet at lukke deres fabrik i Kaltenkirchen i Tyskland permanent for at forbedre organisationens samlede effektivitet og rentabilitet.
UPM-Grafityp

Koenig & Bauer reorganiserer

For at komme tættere på nuværende og fremtidige kundebehov reduceres antallet af divisioner fra tre til to.
K&B_01

Tre virksomheder bliver til én

Tre sønderjyske virksomheder går sammen under nyt navn og på sigt flytter de også sammen under ét tag.
Screenshot