BrandFactory køber sig til Digital Signage-kompetencer

Tekst:Lis Lykke
PUBLICERET: 6 November 2018
OPDATERET: 6 November

Per 1. november har BrandFactory Danmark A/S overtaget digital signage forretningsområdet fra udviklingsbureauet Combine A/S. Virksomheden har mere end 20 års erfaring inden for digital forretningsudvikling og digital signage, hvor de er blandt de første i Danmark, der kunne tilbyde digitaleskilte, infoskærme og Wayfinding til detailhandlen og virksomheder.

Med købet bliver BrandFactorys eksisterende team inden for digital signage styrket.

– Opkøbet af forretningsområdet Digital Signage er en naturlig udvikling i vores digitale satsning for at kunne imødekomme måden, vores kunder vil kommunikere i fremtiden, og så er det et godt match til vores ambition om at kunne rådgive om og levere den mest effektive visuelle kommunikation – uafhængigt af medie. Med opkøbet kan vi tilbyde vores kunder en bred vifte inden for traditionelle og digitale skilte, herunder også content, og udnytte de synergier, der opstår mellem de to, udtaler René Rafn Hansen, CEO, BrandFactory Danmark A/S.

Og fra Combines Lars Boler Kanstrup, der er partner i virksomheden lyder kommentaren: – Vi ser BrandFactory som den helt rette til at løfte forretningsområdet Digital Signage til et nyt niveau. Her bliver et teknisk funderet område nu suppleret med bl.a. retail-design, hvilket ligger uden for vores strategiske planer. Siden vi overtog Combine i 2016, har vi haft et mål om, at vi vil være et fokuseret digitalt udviklingsbureau, og med salget af Digital Signage-delen er det nu lykkedes – samtidig med, at vi med BrandFactory har en tryghed i, at kunderne bibeholder deres fastekontaktpersoner og sikres fortsat udvikling.

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint

Papirmarkedet er stadig i opbrud

Stora Enso annoncerede sidste år, at de ville sælge fire ud af fem papirfabrikker. Nu laver de lidt om i den beslutning. I Holland er papirfabrikken Crown van Gelder, som bl.a. laver inkjet-papir, begæret konkurs.
maxau

Mercoprint og BEMRK går sammen

Pr. 1 februar samler Mercoprint og Bemrk kræfterne til én større og stærkere reklamevirksomhed med lokationer i Næstved og Glostrup.
mercoprint-bemrk

De seneste nyheder

Meget kreative og forskellige løsninger på ECO Award

Unge designere fra landets uddannelsesinstitutioner er blevet inviteret til at deltage i konkurrencen om at dekorere en reception med folie.
ECO Award

Schur viser ny printerteknologi, der erstatter labels på Sign Print & Pack

Den danske emballagegigant Schur har valgt at vise deres seneste 5-farve mærkningsteknologi på Sign Print & Pack-messen.
GSI Colorize

En verdensnyhed inden for kanalbogstaver vises på Sign Print & Pack

Du kan opleve intet mindre end en verdensnyhed, når du besøger Sign Print & Pack-messen i Odense.
saga_01

Zünd spreder avanceret funktion ud til flere skæresystemer

Zünd lancerer det nye EIS Load Table – et nyt system til registrering af materiale, der skal skæres eller have bukkestreger på bagsiden og derfor har printet nedad.
EIS LOAD TABLE