Per 1. november har BrandFactory Danmark A/S overtaget digital signage forretningsområdet fra udviklingsbureauet Combine A/S. Virksomheden har mere end 20 års erfaring inden for digital forretningsudvikling og digital signage, hvor de er blandt de første i Danmark, der kunne tilbyde digitaleskilte, infoskærme og Wayfinding til detailhandlen og virksomheder.
Med købet bliver BrandFactorys eksisterende team inden for digital signage styrket.
– Opkøbet af forretningsområdet Digital Signage er en naturlig udvikling i vores digitale satsning for at kunne imødekomme måden, vores kunder vil kommunikere i fremtiden, og så er det et godt match til vores ambition om at kunne rådgive om og levere den mest effektive visuelle kommunikation – uafhængigt af medie. Med opkøbet kan vi tilbyde vores kunder en bred vifte inden for traditionelle og digitale skilte, herunder også content, og udnytte de synergier, der opstår mellem de to, udtaler René Rafn Hansen, CEO, BrandFactory Danmark A/S.
Og fra Combines Lars Boler Kanstrup, der er partner i virksomheden lyder kommentaren: – Vi ser BrandFactory som den helt rette til at løfte forretningsområdet Digital Signage til et nyt niveau. Her bliver et teknisk funderet område nu suppleret med bl.a. retail-design, hvilket ligger uden for vores strategiske planer. Siden vi overtog Combine i 2016, har vi haft et mål om, at vi vil være et fokuseret digitalt udviklingsbureau, og med salget af Digital Signage-delen er det nu lykkedes – samtidig med, at vi med BrandFactory har en tryghed i, at kunderne bibeholder deres fastekontaktpersoner og sikres fortsat udvikling.