Hans Jensen er nyt navn hos Konica Minolta

Tekst:Lis Lykke
PUBLICERET: 18 September 2018
OPDATERET: 18 September

Det er en erfaren herre, der per 1. september er startet hos Konica Minolta. Hans Jensen har mange år bag sig i den grafiske branche fra virksomheder som fx Green Graphic, X&CO og senest Ricoh.

Hans Jensen er med egne ord ikke en ”døråbner”. Han er mere løsningsorienteret, og hans rolle hos Konica Minolta er også at se på kundernes eksisterende set-up og deres fremtidige behov. Og ud fra den viden komme med forslag til en løsning, hvor evt. nyt udstyr matcher perfekt med det eksisterende.

Hans Jensens titel er Presales Supporter. Og han ser frem til at samarbejde med Konica Minoltas salgspersonale. Ikke mindst ser han frem til at være med til at præsentere kunderne for AccurioPress modellerne med IQ 501-enheder.

– De løsninger er kommet som sendt fra himlen. Der er behov for mindre, hurtige maskiner. Og det har Konica Minolta, fortæller Hans Jensen.

Hans Jensen skal hovedsagelig arbejde vest for Sjælland, men han vil også gerne hjælpe på Sjælland, hvis der er behov.

– Jeg er blevet taget så godt imod, og jeg ser frem til at komme ud og bidrage med den viden, jeg har med fra tidligere job ude i den grafiske branche, slutter Hans Jensen vores samtale. Han sad i bilen på vej til Odense og Grakomdagen 2018, da vi talte sammen.

De seneste nyheder

Durst præsenterer P5 X men trækker Vanguard ud af markedet

På årets Fespa bød Durst Group på flere nyheder, ikke mindst den nye fladbed-printer P5 X, som bliver virksomhedens stærke kort i Europa, når salget af Vanguard ophører.
Durst_01
Durst præsenterer P5 X men trækker Vanguard ud af markedet

Epson spænder bredt i skiltesegmentet

Med nyheder inden for både flatbed- og rulleprint samt DTF/DTG havde Epson meget at fremvise på FESPA.
S7100
Epson spænder bredt i skiltesegmentet

Esben Mols Kabell: Indrøm bare, at du aldrig har set noget lignende!

– Indrøm bare, at du aldrig har set noget lignende, sagde Esben Mols Kabell, da han viste rundt på SGPs fabrik i Stettin i Polen – og det havde han ret i.
stettin_01
Esben Mols Kabell: Indrøm bare, at du aldrig har set noget lignende!

Labelexpo udvides med falsekarton

Fra i år vil Labelexpo Europe, der afholdes i Barcelona fra 16.-19. september, omfatte falsekarton-teknologi sammen med etiketter og fleksibel emballage.
Screenshot
Labelexpo udvides med falsekarton

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01
Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint
Mercoprint køber Gerdøe Profil

Papirmarkedet er stadig i opbrud

Stora Enso annoncerede sidste år, at de ville sælge fire ud af fem papirfabrikker. Nu laver de lidt om i den beslutning. I Holland er papirfabrikken Crown van Gelder, som bl.a. laver inkjet-papir, begæret konkurs.
maxau
Papirmarkedet er stadig i opbrud

Mercoprint og BEMRK går sammen

Pr. 1 februar samler Mercoprint og Bemrk kræfterne til én større og stærkere reklamevirksomhed med lokationer i Næstved og Glostrup.
mercoprint-bemrk
Mercoprint og BEMRK går sammen