Printeriet – Dystan & Rosenbergs nye online webshop

Tekst:Lis Lykke
PUBLICERET: 10 February 2016
OPDATERET: 10 February

I lidt mere end et år har Dystan og Rosenberg Bogtryk været én virksomhed under navnet Dystan & Rosenberg. Fusionen er forløbet godt, lyder det i en pressemeddelelse. Så godt, at der er blevet investeret i en ny og hurtig trykmaskine.

Men selv om de nu er blevet ekstra godt udrustet til at levere hurtigt, vil de også gerne imødekomme de kunder, der har opgaver, der ikke haster så voldsomt. Til gengæld kan de så opnå ”kongerigets billigste tryksager”, ifølge pressemeddelelsen.

At kunne levere ekstra billigt, kræver masser af automation. Derfor skal kunderne også selv gøre en del af arbejdet via en online shop. Det behøver ikke være en ulempe for kunderne. Tværtimod kan varerne bestilles, når det passer dem bedst, og man kan i fred og ro sidde og arbejde med en af de mange skabeloner, der er lagt op til fri afbenyttelse i online shoppen. Noget som mange virksomheder sikkert vil sætte stor pris på. Det er en løsning – OnPrintShop – fra danske Little Green Orange, der er valgt til webshopløsningen.

– Den OnPrintShop løsning vi har valgt, er en abonnementsbaseret løsning, som ikke
bare kan utrolig meget, men også til en pris, som har været særdeles attraktiv for os, og når OnPrintShop så samtidig kan vokse sammen med de behov, som vi må få i fremtiden, så er det for os den helt rigtige løsning, udtaler direktør Palle Studsgaard Odgaard

Den nye online webshop fra Dystan & Rosenberg har fået navnet Printeriet.

De seneste nyheder

Mohrdieck Tryk har startet rejsen mod mere automatisering

Mohrdieck Tryk A/S i Aabenraa lever af at kunne det, de andre ikke er så gode til.
mo_01
Mohrdieck Tryk har startet rejsen mod mere automatisering

Et kig ind i en mere automatiseret printverden

Konica Minolta bød på åbent hus, hvor kunder og andre interesserede kunne se, hvad fremtiden kan byde på af mere automatik og intelligent produktion.
km1
Et kig ind i en mere automatiseret printverden

Sarah Schumacher: ”Få din egen entusiasme ud over rampen”

Trykbranchen har et stort behov for generationsskifte. Men at finde nye medarbejdere er en udfordring.
Sarah-Schumacher2
Sarah Schumacher: ”Få din egen entusiasme ud over rampen”

Akustikplader er sagen

Lars Petersen har haft mange projekter i sin karriere. Nu har han fuld fokus på akustikplader.
aq_01
Akustikplader er sagen

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01
Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint
Mercoprint køber Gerdøe Profil

Papirmarkedet er stadig i opbrud

Stora Enso annoncerede sidste år, at de ville sælge fire ud af fem papirfabrikker. Nu laver de lidt om i den beslutning. I Holland er papirfabrikken Crown van Gelder, som bl.a. laver inkjet-papir, begæret konkurs.
maxau
Papirmarkedet er stadig i opbrud

Mercoprint og BEMRK går sammen

Pr. 1 februar samler Mercoprint og Bemrk kræfterne til én større og stærkere reklamevirksomhed med lokationer i Næstved og Glostrup.
mercoprint-bemrk
Mercoprint og BEMRK går sammen