Med oprettelsen af en helt ny stilling, har Nize Equipment sat det skarpe lys på on-boarding af især nye kunder.
Nize Equipment og Swissqprint benytter FESPA fejrer at der nu er solgt 1.000 Nyala storformatprintere i hele verden. Messen byder ellers ikke på de store nyheder fra Swissqprints side, men de viser hele udstyrspakken på messen. Og så har Nize Equipment deres nye Customer Succes Manager med.
Stigende interesse for high-end løsningen Kudo
Per Kyndbøl fortæller, at de fortsat forventer at Nyala’en vil tage hovedparten af opmærksomheden, men at der er en række større kunder, der kigger på den nye platform – Kudo.
Kudo har op til 10 farver med hver 3 printhoveder. Altså 30 printhoveder i alt. Det er med til at give den høje hastighed som en fuldt konfigureret Kudo kan opnå på ikke mindre end 306 m2 i timen. En anden medvirkende årsag er den elektromagnetiske styring af printbommen.
Kudo har desuden den såkaldte Tip Switch-løsning til at åbne og lukke for forskellige vakuumzoner, hvilket betyder, at man slipper for at afmaske og tape medierne på printbordet.
Ny Customer Succes Manager
Direktør Lars Nikolajsen fortæller, at baggrunden for den nye ansættelse af en Customer Succes Manager (CSM) er, at overleveringen fra salg til installation og igangsætning nogle gange godt kan opleves kaotisk for en ny kunde, som ikke kender organisationen eller de øvrige medarbejdere. Derfor er det tanken, at den nye CSM tager over efter sælgeren for at sikre, at alle kundens spørgsmål besvares, nødvendige informationer udveksles og at kunderne har én person de hele tiden kan forholde sig til.
– Der er rigtig meget information der skal formidles, når vi først har indgået en aftale. Det kan være tekniske specifikationer, certifikater, træning m.m. ved at samle det hele hos en og samme person giver en større tryghed og sikkerhed for at tingene sker – og i den rigtige rækkefølge, sige Lars Nikolajsen.
Valget var heller ikke svært. Nize Equipment uddannede i foråret Maja Busk Rasmussen som kontorassistent med speciale i administration. Men det viste sig hurtigt, at hun havde både et stort talent og en stor interesse for en bredere kundekontakt.
Hendes opgave bliver at følge kunden tæt de første 2-3 måneder, og sikre at kunden får den bedst mulige indgang som kunde hos Nize Equipment. Udover denne opgave står Maja også for deres webshop samt Nize Academy som sikrer brugerne den nødvendige uddannelse.