Step Print Power etablerer skiltegrossisten Sijn

PUBLICERET: 10 March 2022
OPDATERET: 10 March

– Vi oplever, at der er et hul i markedet, når det gælder skilte- og displayløsninger. Således siger siger Kasper Zinck Jørgensen, der er udviklingschef hos Step Print Power. Som konsekvens deraf etablere de nu subbrandet Sijn. En skiltegrossist og samarbejdspartner for både egne kunder og andre virksomheder i branchen.

– Corona krisens hærgen har sat tyk streg under hvor sårbar vores supply chain i virkeligheden er. Vi har oplevet store forsinkelser og annullerede ordre. Vi har set fragtrater, der er eksploderet fra især asiatiske leverandører af skilte og displays, mens de europæiske leverandører har vist sig langt mere stabile, forklarer Kasper Zinck Jørgensen.

På baggrund af disse erfaringer etablerer Step Print Power nu deres egen skiltegrossist. Via Sijn får man adgang til halvfabrikata, bredere indkøbsmuligheder samt en mere stabil, agil og lokal supply chain. Løsningerne kommer fra stærke europæiske leverandører, der før manglede på det skandinaviske marked. Sijn skal åbne mulighederne i Skandinavien for disse dygtige leverandører og bringe dem i kontakt med de kunder, der har samme behov som os selv, udtaler Kasper Zinck Jørgensen, og fortsætter:

– Vi har fx indgået et eksklusivt samarbejde med Ores Displays, der er en europæisk producent af skilte og displays med et meget bredt standardsortiment og tilbyder samtidig kundetilpassede løsninger til den enkelte kundes behov. Allerede i løbet af 2022 præsenterer vi flere nye kvalitetsprodukter med fokus på bæredygtighed til konkurrencedygtige priser. Begge parametre som er i højsæde hos Sijn og Step Print Power.

Sijn får showroom på Essen 16 i Kolding, hvor moderselskabet Jysk-Fynske Medier også har til huse. Det forventes at åbne i løbet af marts.

De seneste nyheder

Mohrdieck Tryk har startet rejsen mod mere automatisering

Mohrdieck Tryk A/S i Aabenraa lever af at kunne det, de andre ikke er så gode til.
mo_01
Mohrdieck Tryk har startet rejsen mod mere automatisering

Et kig ind i en mere automatiseret printverden

Konica Minolta bød på åbent hus, hvor kunder og andre interesserede kunne se, hvad fremtiden kan byde på af mere automatik og intelligent produktion.
km1
Et kig ind i en mere automatiseret printverden

Sarah Schumacher: ”Få din egen entusiasme ud over rampen”

Trykbranchen har et stort behov for generationsskifte. Men at finde nye medarbejdere er en udfordring.
Sarah-Schumacher2
Sarah Schumacher: ”Få din egen entusiasme ud over rampen”

Akustikplader er sagen

Lars Petersen har haft mange projekter i sin karriere. Nu har han fuld fokus på akustikplader.
aq_01
Akustikplader er sagen

Læs videre

Flest ville læse om Scandinavian Print Group

Årets julekonkurrence gik ud på at gætte den mest læste historie på Sign Print & Pack i 2024.
årets mest læste 2024
Flest ville læse om Scandinavian Print Group

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01
Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint
Mercoprint køber Gerdøe Profil

Antalis satser stort på relanceringen af kendte varemærker

Forestil dig en verden uden Conqueror? Nej vel, det kunne Antalis heller ikke!
creative-papers_847x401
Antalis satser stort på relanceringen af kendte varemærker