Nyt grafisk magasin på vej

PUBLICERET: 27 September 2018
OPDATERET: 27 September

Stadigt flere fagblade forlader papirmediet og bliver rent digitale. Nu går Print og Medier mod strømmen og udkommer for første gang som papirmagasin. Magasinet er planlagt til udgivelse midt i november. Du kan få første nummer gratis ved at tilmelde dig på nedenstående link.

Tilmeld dig her og få første nummer gratis.

– Siden vi startede Print og Medier i begyndelsen af 2016, har mange spurgt, om vi ikke også skulle udkomme på papir. Det har vi hele tiden gerne ville. Vi tror på, at der et behov, men hidtil har vi haft svært ved at finde det økonomiske grundlag. Det tror vi, at vi har fundet nu, så derfor tager vi springet og satser på at bukserne holder, siger Søren Winsløw, der sammen med Lis Lykke, er medindehaver og redaktør på Print og Medier.

Sejlene er sat og målet stukket ud

Produktionen af det første Print og Medier magasin er i fuld gang og omdrejningspunktet i de mange artikler er transformation. Det handler om mennesker og virksomheder som finder nye veje til overlevelse, og det handler om den teknologi, der er med til åbne nye muligheder.

Lis Lykke siger: Mange virksomheder arbejder og har arbejdet med at udvikle deres virksomheder i takt med udviklingen. Det er også nødvendigt, hvis man vil sikre sin overlevelse. Som Anne Knudsen sagde på Grakom-konferencen, så er 75 % af næsten alle virksomheders overlevelse afhængig af at forstå, hvordan ny teknologi kan udnyttes. Som virksomhedsejer skal man være i stand til at se hvilke ændringer teknologien vil betyde for virksomheden. Og man skal se dem, før de er en realitet, for så er det ved at være for sent.

De seneste nyheder

Esben Mols Kabell: Indrøm bare, at du aldrig har set noget lignende!

– Indrøm bare, at du aldrig har set noget lignende, sagde Esben Mols Kabell, da han viste rundt på SGPs fabrik i Stettin i Polen – og det havde han ret i.
stettin_01
Esben Mols Kabell: Indrøm bare, at du aldrig har set noget lignende!

Labelexpo udvides med falsekarton

Fra i år vil Labelexpo Europe, der afholdes i Barcelona fra 16.-19. september, omfatte falsekarton-teknologi sammen med etiketter og fleksibel emballage.
Screenshot
Labelexpo udvides med falsekarton

Canon har fokus på kundernes udvikling og vækst

På FESPA havde Canon fokus på at inspirere kunderne til at skabe vækst gennem workflow og automatisering
canon_01
Canon har fokus på kundernes udvikling og vækst

KOMM-Dagen skal inspirere og udvikle – men kan også noget andet vigtigt

På KOMM-Dagen er der fokus på inspiration, ideer og at bringe begejstring hos deltagerne.
Palle_Studs
KOMM-Dagen skal inspirere og udvikle – men kan også noget andet vigtigt

Læs videre

Flest ville læse om Scandinavian Print Group

Årets julekonkurrence gik ud på at gætte den mest læste historie på Sign Print & Pack i 2024.
årets mest læste 2024
Flest ville læse om Scandinavian Print Group

Antalis satser stort på relanceringen af kendte varemærker

Forestil dig en verden uden Conqueror? Nej vel, det kunne Antalis heller ikke!
creative-papers_847x401
Antalis satser stort på relanceringen af kendte varemærker

Papirmarkedet er stadig i opbrud

Stora Enso annoncerede sidste år, at de ville sælge fire ud af fem papirfabrikker. Nu laver de lidt om i den beslutning. I Holland er papirfabrikken Crown van Gelder, som bl.a. laver inkjet-papir, begæret konkurs.
maxau
Papirmarkedet er stadig i opbrud

Nyt mediehus samler kræfterne

AGI Publishing House, som udgiver nærværende nyhedsbrev i Danmark, slår sig sammen med emballagemagasinet nord emballage og onlinemediet Packnews.
sammenlægning
Nyt mediehus samler kræfterne