
For lige omkring ½ år siden gik Papyrus i gang med at indføre deres Viscom-program, der er målrettet storformat- og skiltemarkedet. Det skete blandt andet med ansættelsen af Ronnie Pontoppidan, som skal være med til at få kendskabet til Viscom-produkterne ud til brugerne.
Programmet indeholder alt til storformat, folier, plader og papir. Det der er størst efterspørgsel på lige nu er kampagnefolier og femårsfolierne. Papyrus satser meget på de populære Arlon-produkter, ikke mindst deres polymeriske og støbte folier. Men der er også en kampagnefolie under udvikling hos Arlon, fortæller Ronnie Pontoppidan.
Wrappingkursus blev fyldt i rekordtempo
For nylig har Papyrus inviteret til et Arlon SLX-wrappingkursus. Det blev fyldt op, næsten samme dag, som invitationen blev udsendt. Det siger lidt om, hvor populær Arlon-produkterne er hos brugerne.

Dag til dag-leveringer
Men en ting er gode produkter, en anden ting er leveringssikkerhed – og -hastighed. Og netop disse to punkter er det stærkeste kort hos Papyrus fortæller Helene Bergmann.
Når virksomhederne ikke selv vil have lager, hvad de færreste ønsker i dag, så betyder det meget med en leverandør, der har styr på logistikken. Og det har de hos Papyrus, forsikrer Helene Bergmann.
Plads på deres lager mangler de i hvert fald ikke. Der er 18.000 pallepladser og yderligere 2000 fritstående paller, og der går omkring 350 paller ind og ud hver dag. Papyrus lover dag til dag leveringer, ja de har endda to daglige leveringer mod Aarhus og Odense. Og kan også tilbyde en SOS-service, mod en mindre merpris. Ved en SOS-service kan varerne bestilles helt ind til kl. 20.00 og stadig være fremme næste dag. Helt op til 80 procent af ordrerne leveres om natten, så de er klar til at blive taget i brug, når der mødes ind.