En folie der er let at montere – også for uprofessionelle

Tekst:Lis Lykke
PUBLICERET: 13 August 2018
OPDATERET: 13 August

Der er ofte brug for et budskab, der kan monteres af alle. Det kan være en kampagne der skal køre landsdækkende og hvor man ikke vil investere i montering af skiltevirksomhed, det kan være budskaber der ofte skal skiftes og reklamer til særlige lejligheder.

Her er den nye MACtac JT8300 DOT er løsningen. Den er hurtig og let at montere. Folien er udviklet til butiksansatte, som ikke nødvendigvis har den store erfaring og rutine med at udskifte og montere folie-budskaber.

Så I alle de tilfælde, hvor der er tale om korttidsbudskaber på glas og andre plane overflader er MACtac JT8300 DOT løsningen. Resultatet er flot hver gang. Det skyldes den specialfremstillede klæber, som er lagt på i små prikker, hvilket betyder at folien er endnu nemmere at montere end produkter med luftkanaler, og den kan endda monteres uden brug af værktøj!

Limprikker er mindre synlige end tidligere tilsvarende produkter, og der efterlades ikke limrester ved afmontering.

Folien findes i en mat hvid, samt en blank transparent udgave, og kan allerede nu bestilles, oplyser Kim Harris hos vikiallo, som forhandler folien.

De seneste nyheder

Faller Packaging starter produktionen af æsker i Horsens

I sensommeren 2025 begynder Faller Packaging at producere æsker på den nye fabrik i Horsens.
faller
Faller Packaging starter produktionen af æsker i Horsens

Psykologisk tryghed giver målbare forbedringer

Det er en forskningsbaseret kendsgerning, at psykologisk tryghed på arbejdspladsen giver bedre trivsel og bedre resultater. Men hvad er det? Og hvordan griber man det an?
psyk_01
Psykologisk tryghed giver målbare forbedringer

UPM Raflatac skifter navn

UPM Raflatac skifter navn til UPM Adhesive Materials fra og med den 12. juni.
tim-kirchen
UPM Raflatac skifter navn

Husted Emballage har vækstplanen klar

Husted Emballage går efter en vækst der er højere end markedets.
Husted_01
Husted Emballage har vækstplanen klar

Læs videre

Flest ville læse om Scandinavian Print Group

Årets julekonkurrence gik ud på at gætte den mest læste historie på Sign Print & Pack i 2024.
årets mest læste 2024
Flest ville læse om Scandinavian Print Group

Antalis satser stort på relanceringen af kendte varemærker

Forestil dig en verden uden Conqueror? Nej vel, det kunne Antalis heller ikke!
creative-papers_847x401
Antalis satser stort på relanceringen af kendte varemærker

Papirmarkedet er stadig i opbrud

Stora Enso annoncerede sidste år, at de ville sælge fire ud af fem papirfabrikker. Nu laver de lidt om i den beslutning. I Holland er papirfabrikken Crown van Gelder, som bl.a. laver inkjet-papir, begæret konkurs.
maxau
Papirmarkedet er stadig i opbrud

Nyt mediehus samler kræfterne

AGI Publishing House, som udgiver nærværende nyhedsbrev i Danmark, slår sig sammen med emballagemagasinet nord emballage og onlinemediet Packnews.
sammenlægning
Nyt mediehus samler kræfterne