Canon bliver eneforhandler af Pressero web-2-print – og de første løsninger er installeret

Tekst:Lis Lykke
PUBLICERET: 28 August 2017
OPDATERET: 28 August

Presseros online webshop-løsning er udviklet af Aleyant. Det er en cloudbaseret brugervenlig løsning, som kan tilpasset brugerne.

– Vi ser Pressero som værende et oplagt valg, når det gælder web-2-print frontend, om man er en grafisk virksomhed, der ønsker at have en profil mod deres kunder og ikke mindst ønsker en dybere integration og tilknytning mod deres vigtigste kunder igennem en customeriseret web-frontend, som er skræddersyet til deres opgaver og med deres priser, fortæller Hans Dalmeijer, Pro Print Product Marketing Manager hos Canon Danmark.

Pressero matcher endvidere til mange interne trykkeriers behov over for både interne og evt. eksterne kunder.

Canon tilbyder forskellige former for automatiseringsmuligheder for at tage vare om de mange nye opgaver, de forudser, der vil komme ind. Og løsningen kan skaleres så den passer til både en enkeltmandsvirksomhed og op til de største grafiske virksomheder.

– Vi ser et stigende behov fra markedet fra både den grafiske branche som fra interne trykkerier. Der er allerede mange spillere på markedet, men vi føler, at vi kan tilbyde et alternativ både igennem et fantastisk produkt og ikke mindst igennem den service og rådgivning som Canon kan tilbyde, uddyber Hans Dalmeijer.

Valget af Pressero skyldes, at Canon så det som et gennemtestet system, der allerede har succes på andre markeder, og så leveres det med dansk interface, Løsningen er fuldt integrerbar med Canons øvrige løsninger og kan også integreres med fx Canons PRISMA-produkter samt med andre producenters systemer.

– Brugervenlighed er en af Presseros mærkesager. Med den fuldt skræddersyede front-end kan den enkelte virksomhed sammensætte præcis den webshop, de vil have, som passer lige til deres slutbruger. Pressero kan endda skræddersyes helt ned til den enkelte bruger, som med login får adgang til sin helt personlige webshop, med unikke priser, layout og produkter, fortæller Hans Dalmeijer.

De første danske Pressero-ordrer er allerede tegnet, og er snart klar til at gå live.

– Det beviser behovet for en professionel, fleksibel og cloudbaseret web-2-print-løsning, slutter Benny Duus, softwareansvarlig for Canons Pro Print.

De seneste nyheder

Husted Emballage har vækstplanen klar

Husted Emballage går efter en vækst der er højere end markedets.
Husted_01
Husted Emballage har vækstplanen klar

Julekalender med bilplejeprodukter konkurrerer i Packnorth Award 2025

En spændende julekalender med bilplejeprodukter deltager i årets Packnorth Award.
ds-smith
Julekalender med bilplejeprodukter konkurrerer i Packnorth Award 2025

Ny satsning skal styrke Fujifilms tonerprintere på det nordiske marked

Fujifilm har ansat Michael Gram Riemann, som ansvarlig for partnersamarbejdet i Norden og visse østeuropæiske lande.
Revoria
Ny satsning skal styrke Fujifilms tonerprintere på det nordiske marked

Heidelberg fejrer 175 år med nyt partnersamarbejde

Jubilæum markeres med nyt samarbejde med Manroland samt åbningen af verdens største Print Media Center.
H175_01
Heidelberg fejrer 175 år med nyt partnersamarbejde

Læs videre

Flest ville læse om Scandinavian Print Group

Årets julekonkurrence gik ud på at gætte den mest læste historie på Sign Print & Pack i 2024.
årets mest læste 2024
Flest ville læse om Scandinavian Print Group

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01
Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint
Mercoprint køber Gerdøe Profil

Antalis satser stort på relanceringen af kendte varemærker

Forestil dig en verden uden Conqueror? Nej vel, det kunne Antalis heller ikke!
creative-papers_847x401
Antalis satser stort på relanceringen af kendte varemærker