
Efter et turbulent år med ændringer i partnerkredsen – hvor to har valgt at forlade kæden og fem nye er kommet – kan Prinfo Denmark A/S gøre status.
Selvom både Paritas Digital Service A/S og Strandbygaard A/S har valgt at forlade kæden i løbet af året, ser Prinfo et styrket fællesskab der inkluderer nye partnere. De har netop sat streg under strategien for 2026-2028 med missionen om, at være ’stærkere sammen – i takt med tiden’.
Hen over vinteren 2024 blev kæden udvidet med Grafisk Forum A/S, Boxen Emballage A/S og Provinsforlaget A/S, og nu fortsætter væksten i tråd med strategiplanen med endnu to markante tilføjelser: KLS PurePrint A/S og Johansen Grafisk A/S. Dermed samler Prinfo-kæden i dag en bred vifte af kompetencer, der spænder fra bæredygtig emballageproduktion og grafisk design til offset-, digital- og specialtryk.
– De seneste 12 måneder har uden tvivl været udfordrende, men vi har brugt forandringerne som afsæt til at styrke vores kæde både strategisk og operationelt. Gennem det fælles udviklingsprojekt #OnePrinfo har vi forenet kræfterne på tværs af organisationen, styrket samarbejdet og lagt et solidt fundament for fælles vækst.
– Med de nye partnere, der deler vores ambitioner om kvalitet, innovation og bæredygtighed, står vi stærkere end nogensinde. Vi ser ind i en fremtid, hvor Prinfo-kæden bliver en endnu tydeligere markedsleder inden for grafisk kommunikation i Danmark, udtaler Jesper Daugaard, adm. direktør i Prinfo Denmark A/S.
Med de nye partnere kommer Prinfo stærkt ud af P25-strategien, der havde til formål at udbygge kædens samlede værditilbud – både i dybden og i bredden – til gavn for kunder, leverandører og medarbejdere. Samtidig markerer det afslutningen på en vigtig fase og begyndelsen på den næste – hvor #OnePrinfo-ånden fortsætter som drivkraften for fælles udvikling og vækst.