Kendte mærkevarer bliver en del af L-SHOP-familien

PUBLICERET: 17 February 2025
OPDATERET: 20 February
Pressefoto.

L-SHOP-TEAM foretager nye skridt i deres vækststrategi med købet af tøjmærkerne Mantis og Babybugz.

L-SHOP-TEAM, som er en kendt leverandør af tekstiler til printproduktion, og Mantis World har arbejdet tæt sammen i over 20 år. Dette mangeårige samarbejde har spillet en vigtig rolle i beslutningen om at overtage Mantis World.

L-SHOP-TEAM overtager ikke kun produktlinjerne Mantis og Babybugz, men også alle tilknyttede rettigheder og licenser. Dette strategiske skridt passer perfekt til L-SHOP-TEAM’s engagement i bæredygtighed, gennemsigtighed og etisk forretningspraksis. For kunderne vil overgangen være problemfri, da begge mærker fortsat vil blive distribueret gennem Mantis World og L-SHOP-TEAM’s mangeårige og værdsatte distributionskanaler i Europa. Opkøbet vil styrke brandets profil gennem yderligere investeringer i markedsføring og dybde i varelageret.

Mantis World er grundlagt i 2000 – har udført et stort pionerarbejde inden for bæredygtighed i løbet af de sidste 25 år.

Initiativer, såsom Impact Calculator, som giver kunderne mulighed for at vurdere miljøpåvirkningen fra deres produkter og indførelsen af QR-koder på alle tøjmærker fra 2020 sikrer gennemsigtighed, sporbarhed og overholdelse af fremtidig lovgivning. Mantis World har desuden certificeringer som B Corp, GOTS og Oeko-Tex, hvilket yderligere underbygger virksomhedens engagement i etisk produktion og miljøansvar.

Gennem sine mangeårige partnerskaber med producenter i Tanzania, Pakistan og Bangladesh er Mantis World engageret i fair arbejdspraksis og bæredygtighed – værdier, der også spiller en stor rolle hos L-SHOP-TEAM.

De seneste nyheder

Mols Print Kompagni fordobler printkapaciteten

Printvirksomheden Mols Print Kompagni A/S i Ebeltoft sætter handling bag ordene om at styrke den danske produktion på Mols.
Mols_01
Mols Print Kompagni fordobler printkapaciteten

Mimaki tager bogstavelig talt direkte-til-objekt-printning til nye højder

Den nye industrielle flatbed UV-printer, UJF-7151plus II e, leverer 1800 dpi billedopløsning ved høje hastigheder og præg i op til 5 mm i højden.
Mimaki-UJF-7151plus-II-e
Mimaki tager bogstavelig talt direkte-til-objekt-printning til nye højder

TETRA PAK baner vejen for brug af AI i fødevareindustrien

Tetra Paks Factory OS giver fødevare- og drikkevareproducenter et samlet driftsoverblik i realtid og omsætter data til handlingsrettede indsigter for at øge effektiviteten, reducere spild og udnytte potentialet i AI.
Tetra Pak Factory OS_foto1
TETRA PAK baner vejen for brug af AI i fødevareindustrien

Webinar: Hvorfor toner-teknologien er kommet for at blive

Torsdag den 13. november kl. 09:00 (CET) afholder Xeikon et gratis webinar på engelsk med titlen "Hvorfor er tonerteknologi kommet for at blive til etiket- og emballagetryk".
Frank-Jacobs-900x600-1
Webinar: Hvorfor toner-teknologien er kommet for at blive

Læs videre

Mols Print Kompagni fordobler printkapaciteten

Printvirksomheden Mols Print Kompagni A/S i Ebeltoft sætter handling bag ordene om at styrke den danske produktion på Mols.
Mols_01
Mols Print Kompagni fordobler printkapaciteten

Webinar: Hvorfor toner-teknologien er kommet for at blive

Torsdag den 13. november kl. 09:00 (CET) afholder Xeikon et gratis webinar på engelsk med titlen "Hvorfor er tonerteknologi kommet for at blive til etiket- og emballagetryk".
Frank-Jacobs-900x600-1
Webinar: Hvorfor toner-teknologien er kommet for at blive

Antalis styrker sin position inden for tekstiltryk

Antalis køber hollandske Texo Trade Services, en producent og distributør af trykbare tekstiler og transfertrykmedier til tekstil- og storformattryk.
tts-banner
Antalis styrker sin position inden for tekstiltryk

Kim Melander overtager direktørposten hos Scandisales

Skiftet på direktørposten sker i forbindelse med at det svenske investeringsselskab Blå & Co køber sig ind i Scandisales A/S.
Scandisales
Kim Melander overtager direktørposten hos Scandisales