Proforma og Badgeland fusionerer

PUBLICERET: 20 February 2024
OPDATERET: 20 February
Teglbækvej 6 i Hasselager, hvor Reklameland A/S ligger, og hvor Proforma flytter tilbage til efter seks år i Hørning. Pressefoto.

Pr. 1. marts 2024 fusionerer Proforma A/S og Badgeland A/S under det nye hovednavn Reklameland A/S.

Proforma A/S fortsætter under sit nuværende navn samt med hjemmesiden proforma.dk som stadig vil have fokus på reklame- og julegaver, men nu som en del af Reklameland A/S.

Charlotte Christensen og Jens Kjær fra Proforma fortsætter som hidtil, mens Peter Aabeling har valgt at gå på pension efter mange år i branchen.

– Det er en perfekt tilføjelse til vores portefølje og den nye samlede virksomhed kommer til at stå meget stærkere på det danske marked, siger Thomas Hansen, som nu er indehaver og daglig leder af Reklameland og tilføjer:

– Hos Proforma vil du opleve, at kun fantasien sætter grænser. Vi er specialister i at udføre gave og reklameløsninger af enhver art, og vi hjælper gerne med at føre din idé ud i livet, eller udvikle den sammen med dig. Vi servicerer både store og små virksomheder, og vi lægger vægt på at give en personlig betjening samt at være fleksible gennem hele processen,

Reklameland kommer til at være paraplykoncernen for de forskellige brands Badgeland og Stickerland og fra den 1. marts altså også Proforma. Proforma, som lige nu holder til i Hørning, kommer lidt pudsigt til at rykke tilbage til deres gamle domicil på Teglbækvej 6 i Hasselager, som Badgeland købte tilbage i 2018.

De seneste nyheder

Braille er et interessant nichemarked

Braille kan i princippet fremstilles af enhver UV-printer der kan lægge farve i lag. Men skal det gøres rationelt, holdbart og i henhold til eksisterende standarder på området, er det svært at komme uden om Direct Color Systems (DCS).
DCS_01
Braille er et interessant nichemarked

FESPA udvider med nye temaer

I maj 2026 afholdes FESPA i Barcelona. Messens tema er "The place for experts", som vil fremhæve FESPA som et globalt mødested for tryk og visuel kommunikation
neil-felton-ceo-fespa-e1602838208704
FESPA udvider med nye temaer

RFID-mærkning vokser kraftigt

Markedet for RFID-tags vokser med mellem 20 og 25 procent om året. Sidste år blev der produceret niogtredive milliarder tags globalt.
Dieroff
RFID-mærkning vokser kraftigt

Nye matfolier fra Grafityp

Grafityp lancerer to nye matte printfolier til indendørs dekoration.
Grafityp_Matt
Nye matfolier fra Grafityp

Læs videre

FESPA udvider med nye temaer

I maj 2026 afholdes FESPA i Barcelona. Messens tema er "The place for experts", som vil fremhæve FESPA som et globalt mødested for tryk og visuel kommunikation
neil-felton-ceo-fespa-e1602838208704
FESPA udvider med nye temaer

Mols Print Kompagni fordobler printkapaciteten

Printvirksomheden Mols Print Kompagni A/S i Ebeltoft sætter handling bag ordene om at styrke den danske produktion på Mols.
Mols_01
Mols Print Kompagni fordobler printkapaciteten

Webinar: Hvorfor toner-teknologien er kommet for at blive

Torsdag den 13. november kl. 09:00 (CET) afholder Xeikon et gratis webinar på engelsk med titlen "Hvorfor er tonerteknologi kommet for at blive til etiket- og emballagetryk".
Frank-Jacobs-900x600-1
Webinar: Hvorfor toner-teknologien er kommet for at blive

Antalis styrker sin position inden for tekstiltryk

Antalis køber hollandske Texo Trade Services, en producent og distributør af trykbare tekstiler og transfertrykmedier til tekstil- og storformattryk.
tts-banner
Antalis styrker sin position inden for tekstiltryk