Vikiallo indgår nyt samarbejde

PUBLICERET: 30 June 2025
OPDATERET: 30 June

Via 3M, har vikiallo indgået et samarbejdet med firmaet William Smith (WS) i England.

WS fokuserer på materialer fremfor maskiner og har mere end 500 3M Di-Noc designs på lager. WS forhandler også CoverStyl og andre brands.

– Vi har i vikiallo solgt CoverStyl siden 2017 og har gennem back-selling fået salget til at vokse betragteligt. Vi har været en del gange på Formland-messen for at vise mulighederne og har i samarbejde med vores kunder nået ud til brand owners og mange andre, fortæller indehaveren af vikiallo, Kim Harris.

Vikiallo har, gennem længere tid, gerne villet gøre mere ved 3M Di-Noc, der også er en serie af designfolie til interiør og eksteriør. Udfordringer har været at man kun har kunnet bestille 50 meter ruller ad gangen og kun i et begrænset udvalgt til hurtig levering.

– Står man med et potentielt projekt, er der ofte brug for 5-10 meter til en prøveinstallation og ikke 50. Det har indimellem bremset salget af Di-Noc. Med det nye samarbejde kan vi tilbyde fra 5 meter og med fornuftig leveringstid. Samtidig har 3M valgt at føre 190 forskellige designs på et EU-lager, så disse kan i hele ruller leveres hurtigt.

Men hvorfor endnu en serie i sortimentet hos vikiallo?

– Di-Noc er en støbt folie, der har endnu længere holdbarhed, en stærkere overflade og er endnu mere fleksibel. Di-Noc er dyrere, men ved at vi nu kan tilbyde to forskellige brands, kan vi nu rådgive endnu bedre om den rigtige løsning til de aktuelle opgaver, siger Kim Harris.

For at skabe overblik, kan vikiallo tilbyde kunder, der arbejder med designfolie, en ny vifte med flere end 500 designs. En vifte vores specialister vil komme ud og gennemgå med de virksomheder der ønsker at booste deres salg af designfolie.

Designfolie er en stærk løsning til upcycling, renovering og til at skabe overflader der ellers vil være meget kostbare eller næsten umulige at lave. Samtidig er det godt for virksomheders ESG-regnskab og et godt tiltag for miljøet.

De seneste nyheder

J&CO investerer massivt i fremtiden

Med en investering på mere end én million i nye printere satser J&CO på at effektivisere produktionen for at kunne følge med de mange store opgaver, de har fået.
J&CO_01
J&CO investerer massivt i fremtiden

Xerox køber Lexmark

Købet beskrives i en pressemeddelelse som en vigtig milepæl i Xerox' strategiske transformation til at blive en førende leverandør af innovative løsninger til den moderne hybride arbejdsplads.
Xerox-Gil-Hatch-Center-for-Customer-Innovation
Xerox køber Lexmark

Carina Christensen forlader GRAKOM

GRAKOM fortæller i en pressemeddelelse, at adm. direktør Carina Christensen forlader GRAKOM efter bare to år på posten.
carina_grakom
Carina Christensen forlader GRAKOM

– Med vores beliggenhed, skal vi kunne alt!

Det er ejer og daglig leder Tommy Jørgensen som står for udtalelsen om, at de skal kunne alt.
gt_01
– Med vores beliggenhed, skal vi kunne alt!

Læs videre

Ricoh øger driftskapaciteten på populær printerserie

Ricoh lancerer en opgradering til Ricoh Pro C5400, der giver højere kapacitet og forbedret driftseffektivitet samt øget brugervenlighed.
RICOH_ProC5400
Ricoh øger driftskapaciteten på populær printerserie

Effektiv etikettering med robotter

Sidel lancerer CoboREEL, en automatiseret løsning til ilægning af etiketruller.
CoboREEL_3x
Effektiv etikettering med robotter

Ny B2-inkjet printer fra Konica Minolta

Konica Minolta introducerer den nye B2-inkjetprinter AccurioJet 30000 HS-UV, som afløseren for KM-1e-serien.
AccurioJet-30000
Ny B2-inkjet printer fra Konica Minolta

HP afslører ny chatbot til trykproduktion

Flere nye funktioner i HP’s software, herunder en dedikeret AI-agent og chatbot til trykproduktion.
HP Nio. PR-foto
HP afslører ny chatbot til trykproduktion