Kreativt papir der matcher håndgjort papir

PUBLICERET: 31 January 2025
OPDATERET: 31 January
Vandmærkerne i Conqueror Connoisseur. Pressefoto.

Produceret af 100% bomuldsfibre er Conqueror Connoisseur i en klasse for sig.

Antalis relancerer Conqueror Connoisseur, som er designet med et specielt vandmærke som giver en helt særlig effekt. Bomuldsfibrene i papiret matcher håndgjort papir helt op til 600g, skriver Antalis i en pressemeddelelse.

Den eksklusive Conqueror Connoisseur-kollektion kommer i to varianter med en kunstinspireret finish. Rag der tilbyder en særlig taktil oplevelse og formidler et univers af eksklusivitet og ægte håndværk samt Wove der har en mere fin overflade og mere tidløs fremtoning.

Men det stopper ikke her. Gennem hele 2023 har de relanceret deres papirbrands og kan nu præsentere en udvidelse af sortimentet inden for papirkvaliteterne KEAYCOLOUR, CONQUEROR og CURIOUS!

Curious Particles

Med ambitionen om at skabe det mest miljøvenlige papir til kreativ udfoldelse, introducerer Antalis deres Curious Particles. Serien kombinerer 50% genanvendte fiber med 50% fiber fra planter som bambus og sukkerør. Serien er tilgængelig i tre varianter af elfenbenshvid. De er alle opkaldt efter de naturlige bestanddele, der bidrager til deres særprægede karakter: White Java, Lily Flower og Creme Rosa. Sortimentet kommer i 120g til 320g, er certificeret efter FSC®-standarder og inkluderer en serie af matchende kuverter.

Keaykolour Extra Rough

Særligt designet til at opfylde de høje standarder inden for indpakning af luksusvarer, giver denne serie ekstra tyngde og en mærkbar følelse af kvalitet. Keaykolour-serien præsenterer nu en ny og mere rå overflade i 340g i nuancerne hvid og sort. Ideelt til luksusemballage, æsker mv., hvor stabilitet og ægte håndværk er essentielt. Den sorte nuance er produceret med høj lysægthed og finger-print treatment.

Keaykolour Embossings

Keaykolour udvider nu sin palet med fire prægninger i både sort og hvid, der tilfører et luksuriøst præg til dine tryksager. “Cedar” præsenterer et træinspireret mønster mens “Buckram”, genskaber følelsen af tekstil. “Leather” prægningen får papiret til at ligne ægte læder på forbløffende vis og den nye “Saffiano” tekstur, tilbyder en læderpræget effekt, kendt fra et legendarisk italiensk modehus.

Få flere oplysninger og vareprøver hos Antalis.

De seneste nyheder

Faller Packaging starter produktionen af æsker i Horsens

I sensommeren 2025 begynder Faller Packaging at producere æsker på den nye fabrik i Horsens.
faller
Faller Packaging starter produktionen af æsker i Horsens

Psykologisk tryghed giver målbare forbedringer

Det er en forskningsbaseret kendsgerning, at psykologisk tryghed på arbejdspladsen giver bedre trivsel og bedre resultater. Men hvad er det? Og hvordan griber man det an?
psyk_01
Psykologisk tryghed giver målbare forbedringer

UPM Raflatac skifter navn

UPM Raflatac skifter navn til UPM Adhesive Materials fra og med den 12. juni.
tim-kirchen
UPM Raflatac skifter navn

Husted Emballage har vækstplanen klar

Husted Emballage går efter en vækst der er højere end markedets.
Husted_01
Husted Emballage har vækstplanen klar

Læs videre

Effektiv etikettering med robotter

Sidel lancerer CoboREEL, en automatiseret løsning til ilægning af etiketruller.
CoboREEL_3x
Effektiv etikettering med robotter

Ny B2-inkjet printer fra Konica Minolta

Konica Minolta introducerer den nye B2-inkjetprinter AccurioJet 30000 HS-UV, som afløseren for KM-1e-serien.
AccurioJet-30000
Ny B2-inkjet printer fra Konica Minolta

HP afslører ny chatbot til trykproduktion

Flere nye funktioner i HP’s software, herunder en dedikeret AI-agent og chatbot til trykproduktion.
HP Nio. PR-foto
HP afslører ny chatbot til trykproduktion

Kodak fejrer 30 år med termiske plader

I år fejrer Kodak 30-årsdagen for introduktionen af deres termiske CTP-plader, og betydningen er stadig stor for offsetmarkedet.
MAGNUS Q800_MPL_closed
Kodak fejrer 30 år med termiske plader