CCL Label tager til Paris med en række nyheder

PUBLICERET: 24 January 2025
OPDATERET: 24 January
Pressefoto.

CCL Label vil for første gang udstille på Paris Packaging Week i Frankrig fra den 28.-29. januar.
Fokus vil være på etiketter og sleeves, der kombinerer premiumisering og bæredygtighed – to megatrends i emballagebranchen.

Premiumisering dækker over en stigende efterspørgsel på eksklusive etiketter. Fokus vil være på etiketter til premium drikkevarer såsom vin, champagne og spiritus som vil være efterbehandlet med forskellige dekorationsteknologier.

Nye teknologier

– Premium-drikkevarer kræver premium-etiketter med high-end udsmykning, skinnende elementer og state-of-the-art prægeteknikker. De eksklusive etiketter er omhyggeligt udformet af designere, og det er op til den dygtige trykker at bringe deres vision til live. Vi vil fremvise de elementer, high-end labels og sleeves kan kombineres med for at opnå det enestående resultat, der hjælper produktet med at skille sig ud på hylden, fortæller Reinhard Streit, administrerende direktør og Vice President CCL Food&Beverage Europe.

Blandt de seneste innovationer inden for high-end udsmykning, som CCL Label viser i Paris,
er haute couture udstansning, mikro- og nanogravering, prægning samt shine-teknologien, en speciel trykteknik, der reducerer spild i produktionen og har en meget lav CO2-påvirkning på det færdige produkt.

De seneste nyheder

Faller Packaging starter produktionen af æsker i Horsens

I sensommeren 2025 begynder Faller Packaging at producere æsker på den nye fabrik i Horsens.
faller
Faller Packaging starter produktionen af æsker i Horsens

Psykologisk tryghed giver målbare forbedringer

Det er en forskningsbaseret kendsgerning, at psykologisk tryghed på arbejdspladsen giver bedre trivsel og bedre resultater. Men hvad er det? Og hvordan griber man det an?
psyk_01
Psykologisk tryghed giver målbare forbedringer

UPM Raflatac skifter navn

UPM Raflatac skifter navn til UPM Adhesive Materials fra og med den 12. juni.
tim-kirchen
UPM Raflatac skifter navn

Husted Emballage har vækstplanen klar

Husted Emballage går efter en vækst der er højere end markedets.
Husted_01
Husted Emballage har vækstplanen klar

Læs videre

Faller Packaging starter produktionen af æsker i Horsens

I sensommeren 2025 begynder Faller Packaging at producere æsker på den nye fabrik i Horsens.
faller
Faller Packaging starter produktionen af æsker i Horsens

UPM Raflatac skifter navn

UPM Raflatac skifter navn til UPM Adhesive Materials fra og med den 12. juni.
tim-kirchen
UPM Raflatac skifter navn

Julekalender med bilplejeprodukter konkurrerer i Packnorth Award 2025

En spændende julekalender med bilplejeprodukter deltager i årets Packnorth Award.
ds-smith
Julekalender med bilplejeprodukter konkurrerer i Packnorth Award 2025

Ny satsning skal styrke Fujifilms tonerprintere på det nordiske marked

Fujifilm har ansat Michael Gram Riemann, som ansvarlig for partnersamarbejdet i Norden og visse østeuropæiske lande.
Revoria
Ny satsning skal styrke Fujifilms tonerprintere på det nordiske marked