
Folieproducenten CoverStyl i Luxembourg har lanceret et kursusforløb med fem timers online undervisning fordelt på 26 kurser á 3-5 minutters varighed.
Ideen er blandt andet at spare tid og tilegne sig ny viden på en mere miljørigtige måde.
På kurserne lærer du hvor/hvem man kan sælge produktet til, hvordan man kan sælge det, hvad man typisk kan få for det og hvordan man monterer folien. Til kurserne hører en komplet kasse værktøj, med designfolie samt emner man kan montere designfolien på.
Online kurser kender vi jo allerede. Det nye er at det kombineres med de fysiske ting som følger med i CoverStyl-kassen. Kurset er beregnet til dem der har arbejdet med folie, men måske ikke prøvet designfolie eller har arbejdet lidt med det, men gerne vil være bedre og hurtigere til at montere og ikke mindst sælge løsningerne.
Det er også til dem, der ikke ønsker at køre for at komme på kursus, og ikke ønsker at stå sammen med andre når man skal øve sig. På denne måde kan det gøres når det passer ind i hverdagen og når man føler sig mest oplagt til det.
Kurset kan afsluttes med en frivillig online test. Tager man testen, og består, vil der blive udstedt et kursusbevis. Vil man gerne endnu mere, kan man til en reduceret pris komme på udvidet kursus i Luxembourg, men det er jo så knap så miljøvenligt.
Kim Harris fra vikiallo fortæller, at de allerede har solgt et tocifret antal kurser og tilbagemeldingerne er meget positive. – Det er ikke sidste gang online kurser kombineres med fysiske ting, så man kan gøre det uden at rejse og når det passer en, siger han.
Du kan se mere om CoverStyl-kurserne her.