Dyk ned i de kommercielle muligheder inden for personalisering på FESPA

PUBLICERET: 18 March 2024
OPDATERET: 18 March
Pressefoto.

I denne uge slås dørene op til FESPA Global Print Expo, European Sign Expo, den anden udgave af Personalization Experience samt den første Sportswear Pro 2024-begivenhed.

Begivenhederne af den 19. – 22. marts på messecenteret RAI i Amsterdam, Holland.

Personalization Experience består af en endagskonference med brancheeksperter og et omfattende udstillingsområde. Arrangementet udgør en central platform for branchefolk til at udforske de nyeste løsninger, fra avancerede designværktøjer og webshop-automatisering til avanceret print- og efterbehandlingsløsninger og forbrugsstoffer, præsenteret af over 90 globale leverandører.

Duncan MacOwan, FESPA’s Head of Marketing and Events, siger:
– Sidste års Personalization Experience bekræftede os igen, at der var et hul på markedet for en begivenhed dedikeret til individuel tilpasning. Vi er begejstrede for at bringe begivenheden tilbage i år for at hjælpe varemærkeejere og forhandlere med at komme i kontakt med de mennesker, og den teknologi og software, der kan hjælpe dem med at drage fordel af disse tilpasningsmuligheder.

Besøgende kan også købe billetter til Personalization Experience-konferencen, der finder sted den 20. marts, hvor de kan lære om styrken ved personalisering og de kommercielle vækstmuligheder, det repræsenterer. Arrangementet er modereret af FESPAs personaliseringsambassadør, Richard Askam. Konferencen vil dykke ned i emner som: Hvordan man skaber værdi med personalisering; justering af produktivitet og efterspørgsel; forståelse for værdien af kundernes selvudfoldelse; og hvordan personalisering har magten til at gøre mode mere cirkulær og følelsesmæssigt meningsfuld. Den fulde Personalization Experience-konferenceplan kan findes her: https://www.personalisationexperience.com/2024-agenda.

For mere information om Personalization Experience 2024 og tilmelding, besøg: https://www.personalisationexperience.com/

De seneste nyheder

– Du har bare kunderne til låns

Zealand Packaging har eksisteret siden 2012, hvor Poul Erik Dahl startede virksomheden som en broker-virksomhed inden for emballageproduktion.
zealand_01

Durst fusionerer med Aleph og skaber en ny tekstilprintergigant

Durst Como er født, skriver Durst Group i en pressemeddelelse, hvor de også fortæller, at et nyt ekspertisecenter for digitalt tekstiltryk vil blive etableret i den italienske by Como.
Andrea Riccardi_media

Bølgepapmarkedet er på vej tilbage til 2019-niveau

En ny rapport med titlen "The Cardboard Packaging Market in Europe by 2030 – Analysis of High-Potential Markets and Competitive Dynamics" er netop blevet udgivet.
corrugated cardboard

Dataline overtager de grafiske aktiviteter fra Dansk Dataservice

Dataline fortsætter sin europæiske vækststrategi med overtagelsen af de grafiske aktiviteter i den danske virksomhed Dansk Dataservice.
dansk data og dataline

Læs videre

Durst fusionerer med Aleph og skaber en ny tekstilprintergigant

Durst Como er født, skriver Durst Group i en pressemeddelelse, hvor de også fortæller, at et nyt ekspertisecenter for digitalt tekstiltryk vil blive etableret i den italienske by Como.
Andrea Riccardi_media

Bølgepapmarkedet er på vej tilbage til 2019-niveau

En ny rapport med titlen "The Cardboard Packaging Market in Europe by 2030 – Analysis of High-Potential Markets and Competitive Dynamics" er netop blevet udgivet.
corrugated cardboard

Dataline overtager de grafiske aktiviteter fra Dansk Dataservice

Dataline fortsætter sin europæiske vækststrategi med overtagelsen af de grafiske aktiviteter i den danske virksomhed Dansk Dataservice.
dansk data og dataline

Domino Systems Danmark solgt til NIMAX Group

NIMAX er en italiensk virksomhed med speciale inden for blandt andet kodning, mærkning og etiketteringssystemer.
domino