I denne uge slås dørene op til FESPA Global Print Expo, European Sign Expo, den anden udgave af Personalization Experience samt den første Sportswear Pro 2024-begivenhed.
Begivenhederne af den 19. – 22. marts på messecenteret RAI i Amsterdam, Holland.
Personalization Experience består af en endagskonference med brancheeksperter og et omfattende udstillingsområde. Arrangementet udgør en central platform for branchefolk til at udforske de nyeste løsninger, fra avancerede designværktøjer og webshop-automatisering til avanceret print- og efterbehandlingsløsninger og forbrugsstoffer, præsenteret af over 90 globale leverandører.
Duncan MacOwan, FESPA’s Head of Marketing and Events, siger:
– Sidste års Personalization Experience bekræftede os igen, at der var et hul på markedet for en begivenhed dedikeret til individuel tilpasning. Vi er begejstrede for at bringe begivenheden tilbage i år for at hjælpe varemærkeejere og forhandlere med at komme i kontakt med de mennesker, og den teknologi og software, der kan hjælpe dem med at drage fordel af disse tilpasningsmuligheder.
Besøgende kan også købe billetter til Personalization Experience-konferencen, der finder sted den 20. marts, hvor de kan lære om styrken ved personalisering og de kommercielle vækstmuligheder, det repræsenterer. Arrangementet er modereret af FESPAs personaliseringsambassadør, Richard Askam. Konferencen vil dykke ned i emner som: Hvordan man skaber værdi med personalisering; justering af produktivitet og efterspørgsel; forståelse for værdien af kundernes selvudfoldelse; og hvordan personalisering har magten til at gøre mode mere cirkulær og følelsesmæssigt meningsfuld. Den fulde Personalization Experience-konferenceplan kan findes her: https://www.personalisationexperience.com/2024-agenda.
For mere information om Personalization Experience 2024 og tilmelding, besøg: https://www.personalisationexperience.com/