Dyk ned i de kommercielle muligheder inden for personalisering på FESPA

PUBLICERET: 18 March 2024
OPDATERET: 18 March
Pressefoto.

I denne uge slås dørene op til FESPA Global Print Expo, European Sign Expo, den anden udgave af Personalization Experience samt den første Sportswear Pro 2024-begivenhed.

Begivenhederne af den 19. – 22. marts på messecenteret RAI i Amsterdam, Holland.

Personalization Experience består af en endagskonference med brancheeksperter og et omfattende udstillingsområde. Arrangementet udgør en central platform for branchefolk til at udforske de nyeste løsninger, fra avancerede designværktøjer og webshop-automatisering til avanceret print- og efterbehandlingsløsninger og forbrugsstoffer, præsenteret af over 90 globale leverandører.

Duncan MacOwan, FESPA’s Head of Marketing and Events, siger:
– Sidste års Personalization Experience bekræftede os igen, at der var et hul på markedet for en begivenhed dedikeret til individuel tilpasning. Vi er begejstrede for at bringe begivenheden tilbage i år for at hjælpe varemærkeejere og forhandlere med at komme i kontakt med de mennesker, og den teknologi og software, der kan hjælpe dem med at drage fordel af disse tilpasningsmuligheder.

Besøgende kan også købe billetter til Personalization Experience-konferencen, der finder sted den 20. marts, hvor de kan lære om styrken ved personalisering og de kommercielle vækstmuligheder, det repræsenterer. Arrangementet er modereret af FESPAs personaliseringsambassadør, Richard Askam. Konferencen vil dykke ned i emner som: Hvordan man skaber værdi med personalisering; justering af produktivitet og efterspørgsel; forståelse for værdien af kundernes selvudfoldelse; og hvordan personalisering har magten til at gøre mode mere cirkulær og følelsesmæssigt meningsfuld. Den fulde Personalization Experience-konferenceplan kan findes her: https://www.personalisationexperience.com/2024-agenda.

For mere information om Personalization Experience 2024 og tilmelding, besøg: https://www.personalisationexperience.com/

Læs videre

UPM Raflatac lukker etiketfabrik

UPM Raflatac har besluttet at lukke deres fabrik i Kaltenkirchen i Tyskland permanent for at forbedre organisationens samlede effektivitet og rentabilitet.
UPM-Grafityp

Koenig & Bauer reorganiserer

For at komme tættere på nuværende og fremtidige kundebehov reduceres antallet af divisioner fra tre til to.
K&B_01

BSM Reklame tager også en Gazelle

Det er en bedrift at øge omsætning med 100% over fire år ved organisk vækst og uden at få røde tal på bundlinjen. Det er lykkedes for BSM Reklame i Vejle, som i år derfor modtager Gazelle-prisen.
BSM_reklame

InterMail indgår millionaftale med Canon

Canon Danmark og InterMail Danmark har indgået aftale om levering af produktionsløsninger og workflow-software.
canon-intermail

De seneste nyheder

LM Sign opruster til udvikling

LM Sign i Sønderborg har gennem det sidste år investeret i nye maskiner. Nu er tiden kommet til at opruste på mandskabssiden.
LMS_01

UPM Raflatac lukker etiketfabrik

UPM Raflatac har besluttet at lukke deres fabrik i Kaltenkirchen i Tyskland permanent for at forbedre organisationens samlede effektivitet og rentabilitet.
UPM-Grafityp

Koenig & Bauer reorganiserer

For at komme tættere på nuværende og fremtidige kundebehov reduceres antallet af divisioner fra tre til to.
K&B_01

Tre virksomheder bliver til én

Tre sønderjyske virksomheder går sammen under nyt navn og på sigt flytter de også sammen under ét tag.
Screenshot