Hvorfor er print vigtigere end nogensinde?

PUBLICERET: 4 February 2024
OPDATERET: 4 February
Pressefoto.

 

Drupa ønsker at fremhæve de vigtigste tendenser inden for trykkeribranchen, at undersøge og vurdere dem fra forskellige perspektiver på en tværfaglig måde. Derfor vil Drupa – The Cube igen være det centrale diskussionsforum på årets messe.

Internationalt anerkendte talere vil forsøge at inspirere besøgende med en visionær række af emner og tankevækkende præsentationer og paneldiskussioner til støtte for The Cubes mål om at engagere, underholde og uddanne Drupa-publikummet.

Blandt emnerne er: Hvorfor er print vigtigere end nogensinde i den digitale tidsalder? Hvorfor ser forbrugerne ikke altid printprodukter som bæredygtige? Og hvordan kan du beregne dit CO2-fodaftryk? Drupa – The Cube giver inspiration og ekspertise i mere end forskellige 50 sessioner.

På plakaten er fem Keynote-præsentationer plus sessioner med fokus på at booste forretningssucces, cirkulær økonomi og bæredygtighed samt fremtiden for print- og emballage sammen med sessioner om nye forretningsmodeller og trends. Foredragsholdere vil dele eksempler på ’best practice’ og diskutere de globale megatrends, der allerede har påvirket og vil fortsætte med at påvirke print- og emballageindustrien.

The Cube er placeret i Hal 6 på Drupa 2024 fra 28. maj til 7. juni og er et højdepunkt verdens største messe for printteknologier. Det er et sted for omfattende videnoverførsel og netværk. Gæstetalere vil omfatte ikke kun innovative ledere fra printindustrien, men også personligheder fra reklamebureauer, markedsanalyseburaeuer, den akademiske verden, rådgivning og professionelle brancheforeninger. Drupa – The Cube vil igen samle brancheeksperter fra hele verden med præsentationer og paneldebatter, der typisk varer omkring 45 minutter.

The Cube er gratris for alle deltager på Drupa. Du kan se og følge programmet her.

Læs videre

Maskinleverandøren Kolbus er blevet solgt

Kolbus, der producerer maskiner til fremstilling og raffinering af papæsker, er blevet købt af den tyske investeringsfond Max Valier Holdings.
Kolbus

UPM Raflatac lukker etiketfabrik

UPM Raflatac har besluttet at lukke deres fabrik i Kaltenkirchen i Tyskland permanent for at forbedre organisationens samlede effektivitet og rentabilitet.
UPM-Grafityp

Koenig & Bauer reorganiserer

For at komme tættere på nuværende og fremtidige kundebehov reduceres antallet af divisioner fra tre til to.
K&B_01

BSM Reklame tager også en Gazelle

Det er en bedrift at øge omsætning med 100% over fire år ved organisk vækst og uden at få røde tal på bundlinjen. Det er lykkedes for BSM Reklame i Vejle, som i år derfor modtager Gazelle-prisen.
BSM_reklame

De seneste nyheder

Heidelberg: Nu kommer AI-revolutionen til trykkeribranchen

Heidelberg udstikker en stadig mere automatiseret og AI-drevet fremtid for trykkerier verden over.
Homeofprint_01

Antalis udvider Olin-design serien

Antalis relancerer nu Olin Design-serien og udvider også med nye produkter.
OLIN_Design

Maskinleverandøren Kolbus er blevet solgt

Kolbus, der producerer maskiner til fremstilling og raffinering af papæsker, er blevet købt af den tyske investeringsfond Max Valier Holdings.
Kolbus

LM Sign opruster til udvikling

LM Sign i Sønderborg har gennem det sidste år investeret i nye maskiner. Nu er tiden kommet til at opruste på mandskabssiden.
LMS_01