Ricoh har DRUPA-planerne klar

Foto: Søren Winsløw
PUBLICERET: 3 January 2024
OPDATERET: 3 January

Ricoh har lagt sine planer for Drupa 2024 og afslører allerede nu, hvad deres gæster kommer til at opleve.

Baseret på Henkaku, det japanske udtryk for transformationsinnovation, vil deres stand give de besøgende mulighed for at visualisere, hvordan Ricohs teknologi kan hjælpe med at udvide deres forretning og reducere de samlede ejeromkostninger gennem mere automatisering og større effektivitet.

Ricoh vil vise en bred vifte af alsidige applikationer i høj kvalitet, produceret live på standen på den nye Ricoh Pro Z75 B2 ark-printer og Pro VC80000 rulle-printer (begge inkjet-printere), samt de populære tonerprintere Pro C9500 og Pro C7500.

Ricoh lover, at besøgende vil være i stand til på egen hånd at se, hvordan deres softwaretilbud kan levere datadrevet indsigt, drive produktivitet i hele driften og understøtte muligheder for at øge omsætningen.

Demonstrationer vil omfatte Ricoh TotalFlow Producer, der automatiserer modtagelse og konsolidering af indgående job fra flere kilder til et webbaseret dashboard for produktionssynlighed i hele driften. Auto Color Adjuster giver præcis farvestyring og matchningsevne uden behovet for en farvespecialist.

Ricoh ProcessDirector er et end-to-end workflow-styringsværktøj, der, sammen med FusionPro, håndterer al kommunikation, samt Supervisor, som indsamler og fortolker operationelle data hentet fra tilsluttede produktionsprintenheder og software.

– Ricoh er klar til at vise, hvordan vi, med vores brede vifte af markedsdefinerende teknologier kan samarbejde med produktionsspecialister og give dem mulighed for at forbedre deres udbud og fremme deres vækst, siger Koji Miyao, præsident for Ricoh Graphic Communications (RGC) Business Enhed, Ricoh Company.

– Vores flagskibs tonerprintere vil demonstrere deres alsidige og smidige applikationsevner sammen med den længe ventede Ricoh Pro Z75 – verdens første B2-vandbaserede inkjet-printer – og den helt nye Ricoh Pro VC80000.

Drupa løber fra 28. maj til 7. juni 2024 i Messe Düsseldorf, Tyskland, og Ricoh udstiller i Hal 8a.

Læs videre

Maskinleverandøren Kolbus er blevet solgt

Kolbus, der producerer maskiner til fremstilling og raffinering af papæsker, er blevet købt af den tyske investeringsfond Max Valier Holdings.
Kolbus

UPM Raflatac lukker etiketfabrik

UPM Raflatac har besluttet at lukke deres fabrik i Kaltenkirchen i Tyskland permanent for at forbedre organisationens samlede effektivitet og rentabilitet.
UPM-Grafityp

Koenig & Bauer reorganiserer

For at komme tættere på nuværende og fremtidige kundebehov reduceres antallet af divisioner fra tre til to.
K&B_01

BSM Reklame tager også en Gazelle

Det er en bedrift at øge omsætning med 100% over fire år ved organisk vækst og uden at få røde tal på bundlinjen. Det er lykkedes for BSM Reklame i Vejle, som i år derfor modtager Gazelle-prisen.
BSM_reklame

De seneste nyheder

Heidelberg: Nu kommer AI-revolutionen til trykkeribranchen

Heidelberg udstikker en stadig mere automatiseret og AI-drevet fremtid for trykkerier verden over.
Homeofprint_01

Antalis udvider Olin-design serien

Antalis relancerer nu Olin Design-serien og udvider også med nye produkter.
OLIN_Design

Maskinleverandøren Kolbus er blevet solgt

Kolbus, der producerer maskiner til fremstilling og raffinering af papæsker, er blevet købt af den tyske investeringsfond Max Valier Holdings.
Kolbus

LM Sign opruster til udvikling

LM Sign i Sønderborg har gennem det sidste år investeret i nye maskiner. Nu er tiden kommet til at opruste på mandskabssiden.
LMS_01