PrintVis, der leverer print management-løsninger til trykkerier, label- og emballagevirksomheder, har indledt et samarbejde med Dynaway, som er leverandør af løsninger til Enterprise Asset Management (EAM). Resultatet af dette samarbejde er Dynaway EAM PrintVis, der nu er tilgængelig på Microsoft AppSource.
Integrationen, der hedder ’Dynaway EAM PrintVis’, er designet til at forbedre produktionsstyring, forlænge levetiden af udstyr og øge produktionen ved at reducere nedetid for udstyr og administrere vedligeholdelsesomkostninger.
Den skal hjælpe grafiske virksomheder med at lette arbejdet med vedligehold, samt få kontrol over nedetids-hændelser og kapacitets-blokeringer. Samtidig giver systemet et omfattende indblik i vedligeholdelsesaktiviteter gennem nedetidsregistreringer tilknyttet de enkelte arbejdsordre.
Løsningen sikrer, at det ikke kun er vedligeholdelsespersonale, men også andet relevant personale, der har mulighed for at initiere vedligeholdelsesanmodninger. Denne tilgang styrker samarbejdet og sikrer, at alle aktivt kan deltage i vedligeholdelsesprocessen. Brugerne har mulighed for at udføre en bred vifte af handlinger, som giver en strømlinet og fokuseret arbejdsgang, skriver PrintVis i en pressemeddelelse.
Det såkaldte ’Asset Activity Board’ der er udviklet til denne integration, giver realtidsinformation om igangværende aktiviteter inden for et bestemt omkostningscenter. Den øjeblikkelige synlighed letter ressourceallokering og planlægning.
Opsætningen af Asset Activity Board giver mulighed for tilpasning af labels, tool-tips og farvekoder, som sikrer, at brugeroplevelsen tilpasses virksomhedens behov og forbedrer informationsadgangen.