Agfa Offset Solutions ændrer navn til ECO3

PUBLICERET: 12 April 2023
OPDATERET: 12 April
I slutningen af sidste år blev salget af Agfa Offset Solutions offentliggjort. Nu har de fundet frem til et nyt navn. Foto: Søren Winsløw

Vi kunne i december fortælle, at Agfas offset division var blevet solgt til kapitalfonden Aurelius Group og at Agfa-navnet ville blive ændret. Nu er det offentliggjort, at Agfa Offset Solutions videreføres under brandet ECO3. Produkterne beholder deres velkendte navne.

ECO3 vil være til stede på tværs af alle trin i prepress-værdikæden og tilbyder en portefølje af offsetplader, grafisk film, udstyr og tjenester samt software og kemikalier. Under det nye ejerskab vil ECO3 have samme organisationsstruktur samt salgs- og serviceteams.

Frederik Dehing, Global Head of Sales, siger:
– Selvom vores brand, logo og farver ændrer sig, vil intet ændre sig for vores kunder. De kan fortsat stole på deres betroede account manager og serviceingeniør, på vores innovative produktportefølje og på den højeste værdi i produkt og service. Derfor er vores slogan: You Print. We Care.

Med direkte salgs- og serviceorganisationer i mere end 30 lande, med produktionskapacitet i Europa, Amerika og Asien, og med den stærke støtte fra Aurelius, er ECO3 forpligtet til at drive eksisterende og nye forretningsinitiativer frem på en bæredygtig måde, skriver de i en pressemeddelelse.

Global Head of Technology & Marketing, Joan Vermeersch udtaler:
– ECO3 opsummerer perfekt, hvad vi står for: vi er forpligtet til kontinuerlig innovation inden for produkt og service og fokuserer på tre gange ECO: Økologi, økonomi og ekstra bekvemmelighed – eller ECO3. Logoets dynamiske udtryk viser virksomhedens smidighed fremadrettet, hvor de nye virksomhedsfarver – CMYK – er en hyldest til vores branche. Det nye brand vil gradvist blive indfaset.

ECO3’s nye logo og slogan.

Læs videre

UPM Raflatac lukker etiketfabrik

UPM Raflatac har besluttet at lukke deres fabrik i Kaltenkirchen i Tyskland permanent for at forbedre organisationens samlede effektivitet og rentabilitet.
UPM-Grafityp

Koenig & Bauer reorganiserer

For at komme tættere på nuværende og fremtidige kundebehov reduceres antallet af divisioner fra tre til to.
K&B_01

BSM Reklame tager også en Gazelle

Det er en bedrift at øge omsætning med 100% over fire år ved organisk vækst og uden at få røde tal på bundlinjen. Det er lykkedes for BSM Reklame i Vejle, som i år derfor modtager Gazelle-prisen.
BSM_reklame

InterMail indgår millionaftale med Canon

Canon Danmark og InterMail Danmark har indgået aftale om levering af produktionsløsninger og workflow-software.
canon-intermail

De seneste nyheder

LM Sign opruster til udvikling

LM Sign i Sønderborg har gennem det sidste år investeret i nye maskiner. Nu er tiden kommet til at opruste på mandskabssiden.
LMS_01

UPM Raflatac lukker etiketfabrik

UPM Raflatac har besluttet at lukke deres fabrik i Kaltenkirchen i Tyskland permanent for at forbedre organisationens samlede effektivitet og rentabilitet.
UPM-Grafityp

Koenig & Bauer reorganiserer

For at komme tættere på nuværende og fremtidige kundebehov reduceres antallet af divisioner fra tre til to.
K&B_01

Tre virksomheder bliver til én

Tre sønderjyske virksomheder går sammen under nyt navn og på sigt flytter de også sammen under ét tag.
Screenshot