Konica Minolta satser på vækst og ansætter ny salgsdirektør

PUBLICERET: 17 September 2021
OPDATERET: 17 September

1. september tiltrådte Peter Dalgas som ny salgsdirektør hos Konica Minolta. Han er ansvarlig for alle forretningsområder i Danmark, og skal effektuere Konica Minoltas strategi om fortsat vækst.

Ny salgsdirektør for Konica Minolta Danmark, Peter Dalgas.

Peter Dalgas har i mange år arbejdet for teknologifirmaet Dell, blandt andet som regional salgsdirektør. Han har desuden fungeret som selvstændig investor og rådgiver for iværksættere samt været frivillig hjælpetræner i fodboldklubben Skjold Birkerød.

Om ansættelsen af Peter Dalgas siger direktør for Konica Minolta Nordeuropa, Lars Wørzner:
– Konica Minolta er blandt de tre største inden for vores område i Nordeuropa. Den position skal ikke bare fastholdes, men udbygges. Vores strategi er vækst. Vi tror på, at der er et marked – også fremover. Og vi vil satse på at have de bedste folk på pladserne. Derfor har vi ansat Peter Dalgas til at varetage den opgave i Danmark.

Lars Wørzner tilføjer, at Konica Minolta har en meget bred produktportefølje, også inden for produktionsprint, hvor de i stigende grad satser på vækstmarkederne etiketter, emballage og andre industrielle applikationer.

Konica Minolta har 15 ansatte inden for produktionsprint i Danmark. Lars Wørzner understreger, at salget inden for produktionsprint varetages af hele salgsstyrken i Danmark med stærk support fra PP-afdelinger og kollegaer i Norden.

De seneste nyheder

Faller Packaging starter produktionen af æsker i Horsens

I sensommeren 2025 begynder Faller Packaging at producere æsker på den nye fabrik i Horsens.
faller
Faller Packaging starter produktionen af æsker i Horsens

Psykologisk tryghed giver målbare forbedringer

Det er en forskningsbaseret kendsgerning, at psykologisk tryghed på arbejdspladsen giver bedre trivsel og bedre resultater. Men hvad er det? Og hvordan griber man det an?
psyk_01
Psykologisk tryghed giver målbare forbedringer

UPM Raflatac skifter navn

UPM Raflatac skifter navn til UPM Adhesive Materials fra og med den 12. juni.
tim-kirchen
UPM Raflatac skifter navn

Husted Emballage har vækstplanen klar

Husted Emballage går efter en vækst der er højere end markedets.
Husted_01
Husted Emballage har vækstplanen klar

Læs videre

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05
GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint
Mercoprint køber Gerdøe Profil

Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly

Johnsen Graphic Solutions og reklamebureaet Boostly har indgået et partnerskab med gensidige kompetenceløft for begge virksomheder.
johnsen_boostly_01
Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly

Macrodot går konkurs og genopstår i en version 2.0

Pr. 1. januar 2023 har et nyt selskab set dagens lys. Det er Macrodot 2.0 ApS som er et fællesejerskab mellem ejeren af det tidligere Macrodot A/S, Sean Jälpelt Holm, og Nordsign.
macrodot_01
Macrodot går konkurs og genopstår i en version 2.0