Canon opruster på personalesiden

Tekst:Lis Lykke
PUBLICERET: 8 September 2021
OPDATERET: 8 September

Hos Canon kommer de til at præsentere flere nye teknologier og produkter. De har derfor her efter Corona besluttet, at det er tiden, hvor flere dygtige mennesker skal ansættes, så de kan få nyhederne præsenteret bedst muligt for markedet.

Rasmus Brandt Jakobsen, Sales Director

– Nu mander vi totalt op. Netto bliver vi flere end før Corona. Det er en strategi, vi meget bevidst har valgt hos Canon, forklarer Rasmus Brandt Jakobsen, Sales Director Professionel Print hos Canon.

En af de nye medarbejdere er Hans Jensen, der pr. 1. september er ansat som Business Consultant. Hans Jensen kommer senest fra en stilling hos Konica Minolta.

– Jeg ser frem til at lære alle de nye Canon-produkter at kende, fortæller Hans Jensen.

Som Business Consultant er det Hans’ rolle at være kundens bindeled til kundens fremtidige succes på tværs af de forskellige produktplatforme. Hans skal ligeledes tilsikre, at Canons leverancer til enhver tid opfattes med rette værdi hos kunderne – især efter salget.

Hans Jensen, Business Consultant

– Jeg skal først lære en kunde at kende. Hvad er deres strategi, og hvilke udviklingsmuligheder ser de selv for deres virksomhed. Ud fra den viden skal jeg undersøge, om nogle af vore produkter matcher deres behov, og det er der måske ikke i alle tilfælde, forklarer Hans Jensen, og Rasmus Brandt Jakobsen fortsætter:

– Det er meget vigtigt, at Hans Jensen med den enorme viden og erfaring, han besidder, også er der for kunderne efter et salg. Canon har altid lagt vægt på at være der for kunderne og hjælpe dem med deres udvikling.

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint

Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly

Johnsen Graphic Solutions og reklamebureaet Boostly har indgået et partnerskab med gensidige kompetenceløft for begge virksomheder.
johnsen_boostly_01

De seneste nyheder

LM Sign opruster til udvikling

LM Sign i Sønderborg har gennem det sidste år investeret i nye maskiner. Nu er tiden kommet til at opruste på mandskabssiden.
LMS_01

UPM Raflatac lukker etiketfabrik

UPM Raflatac har besluttet at lukke deres fabrik i Kaltenkirchen i Tyskland permanent for at forbedre organisationens samlede effektivitet og rentabilitet.
UPM-Grafityp

Koenig & Bauer reorganiserer

For at komme tættere på nuværende og fremtidige kundebehov reduceres antallet af divisioner fra tre til to.
K&B_01

Tre virksomheder bliver til én

Tre sønderjyske virksomheder går sammen under nyt navn og på sigt flytter de også sammen under ét tag.
Screenshot