Hos Canon kommer de til at præsentere flere nye teknologier og produkter. De har derfor her efter Corona besluttet, at det er tiden, hvor flere dygtige mennesker skal ansættes, så de kan få nyhederne præsenteret bedst muligt for markedet.
– Nu mander vi totalt op. Netto bliver vi flere end før Corona. Det er en strategi, vi meget bevidst har valgt hos Canon, forklarer Rasmus Brandt Jakobsen, Sales Director Professionel Print hos Canon.
En af de nye medarbejdere er Hans Jensen, der pr. 1. september er ansat som Business Consultant. Hans Jensen kommer senest fra en stilling hos Konica Minolta.
– Jeg ser frem til at lære alle de nye Canon-produkter at kende, fortæller Hans Jensen.
Som Business Consultant er det Hans’ rolle at være kundens bindeled til kundens fremtidige succes på tværs af de forskellige produktplatforme. Hans skal ligeledes tilsikre, at Canons leverancer til enhver tid opfattes med rette værdi hos kunderne – især efter salget.
– Jeg skal først lære en kunde at kende. Hvad er deres strategi, og hvilke udviklingsmuligheder ser de selv for deres virksomhed. Ud fra den viden skal jeg undersøge, om nogle af vore produkter matcher deres behov, og det er der måske ikke i alle tilfælde, forklarer Hans Jensen, og Rasmus Brandt Jakobsen fortsætter:
– Det er meget vigtigt, at Hans Jensen med den enorme viden og erfaring, han besidder, også er der for kunderne efter et salg. Canon har altid lagt vægt på at være der for kunderne og hjælpe dem med deres udvikling.