Digitaliseringen rykker også ind i trykfarveindustrien

PUBLICERET: 28 April 2021
OPDATERET: 28 April

Danske Resino Trykfarver, der er specialiseret i trykfarver til fødevaresegmentet, har fokus på at give kunderne bedre købsoplevelser, bedre overblik og flere muligheder med deres nye digitale strategi. Det har resulteret en ny hjemmeside, som er kundecentreret, intuitiv og moderne.

I flere måneder har den stået på hårdt arbejde og dedikation fra Resino for at udvikle hjemmesiden, som nu endelig lanceres. Resino er på en spændende rejse og har opgraderet hele deres digitale indsats for at forbedre kundeoplevelsen. Formålet er at gøre hjemmesiden kundecentreret ved at bygge hjemmesiden op omkring kundernes behov, og derudover vil Resino gøre det nemt for kunderne at lære mere om virksomhedens produkter.

CEO i Resino, Signe Cederstrøm, udtaler: – Jeg håber, at vi om et år har fået flyttet mere end 25% af vores ordrehåndtering over på hjemmesiden og dermed givet kunderne en bedre købsoplevelse. Vi håber, at det giver værdi for dem, at de selv kan finde alle deres oplysninger på hjemmesiden, og derved både letter deres og vores administrationsbyrde.

Bedre købsoplevelse med virksomhedsprofil

Gennem den nye hjemmeside kan kunden få oprettet en virksomhedsbruger, som giver en række fordele. Kunden kan købe produkter direkte fra sin egen skræddersyede produktliste samt genkøbe tidligere ordrer. Derudover kan kunden til hver en tid hente fakturaer og kreditnotater, og dermed er alle købsdokumenter samlet på virksomhedsprofilen. Yderligere kan kunden få genereret sikkerhedsdatablade til alle produkter.

– Vi vil gøre det nemmere for kunderne at bestille deres varer via vores nye e-handelsportal, som bliver skræddersyet til hver eneste kunde for, at det giver mest mulig værdi for dem, siger CEO Signe Cederstrøm.

Brugervenlig hjemmeside

Til den nye hjemmeside etableres der flere funktioner, som brugerne nemt kan navigere rundt i. Nu kan brugeren sortere sine søgninger efter markeder og produktkategorier for, at brugeren bedre kan få et overblik over, hvilke produkter der er brug for til en konkret opgave. Inde på produkternes respektive side kan brugeren bestille en vareprøve for at sikre, at de får de helt rigtige produkter.
Endvidere kan kunden nemt få adgang til brugbare dokumenter som tekniske datablade, brochurer og certifikater. Endelig kan brugerne se frem til en hurtigere hjemmeside med et friskt design.

De seneste nyheder

Esben Mols Kabell: Indrøm bare, at du aldrig har set noget lignende!

– Indrøm bare, at du aldrig har set noget lignende, sagde Esben Mols Kabell, da han viste rundt på SGPs fabrik i Stettin i Polen – og det havde han ret i.
stettin_01
Esben Mols Kabell: Indrøm bare, at du aldrig har set noget lignende!

Labelexpo udvides med falsekarton

Fra i år vil Labelexpo Europe, der afholdes i Barcelona fra 16.-19. september, omfatte falsekarton-teknologi sammen med etiketter og fleksibel emballage.
Screenshot
Labelexpo udvides med falsekarton

Canon har fokus på kundernes udvikling og vækst

På FESPA havde Canon fokus på at inspirere kunderne til at skabe vækst gennem workflow og automatisering
canon_01
Canon har fokus på kundernes udvikling og vækst

KOMM-Dagen skal inspirere og udvikle – men kan også noget andet vigtigt

På KOMM-Dagen er der fokus på inspiration, ideer og at bringe begejstring hos deltagerne.
Palle_Studs
KOMM-Dagen skal inspirere og udvikle – men kan også noget andet vigtigt

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01
Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05
GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint
Mercoprint køber Gerdøe Profil

Papirmarkedet er stadig i opbrud

Stora Enso annoncerede sidste år, at de ville sælge fire ud af fem papirfabrikker. Nu laver de lidt om i den beslutning. I Holland er papirfabrikken Crown van Gelder, som bl.a. laver inkjet-papir, begæret konkurs.
maxau
Papirmarkedet er stadig i opbrud