Heidelberg møder kunderne digitalt

Tekst:Lis Lykke
PUBLICERET: 28 September 2020
OPDATERET: 28 September

Fra 19. til 23. oktober inviterer Heidelberg til innovationsuge, hvor de præsenterer aktuelle nyheder inden for de kommercielle, etiket- og emballageudskrivningssegmenter og viser potentialet i digitaliseringen af processer.

Det bliver en digital begivenhed med en-til-en-kundetilgang tilgængelig via en ny ”myHD”-app eller fra dette link.

Innovationsugen markedsføres under mottoet: Unfold your potential, og Heidelberg vil vise det potentiale, som digitaliseringen af ​​processerne i de kommercielle, etiket- og emballageudskrivningssegmenter betyder for brugerne. Målet er at øge trykkeriernes produktivitet og konkurrenceevne, skriver Heidelberg i pressemeddelelsen. Virksomheden vil præsentere svar på udfordringerne i den trykte medieindustri, og hvordan man kan ruste branchen bedre til fremtiden: med innovative teknologier, nye forretningsmodeller og end-to-end-løsninger til at øge ydeevnen.

Heidelberg ønsker at informere sine kunder om den seneste udvikling hurtigt, fleksibelt og kontinuerligt og at yde støtte til investeringsbeslutninger også i tider med Covid-19 gennem digitale formater med præsentationer om produkter og innovationer.

Mere end 35 lande inviteres til at deltage i den digitale innovationsuge, hvor alle deltager får mulighed for at stille spørgsmål, nøjagtig som hvis det havde været et fysisk møderum.

Det er gratis at deltage og registrering sker via app’en myHD, som kan doownloades fra fx Appstore.

De seneste nyheder

Mohrdieck Tryk har startet rejsen mod mere automatisering

Mohrdieck Tryk A/S i Aabenraa lever af at kunne det, de andre ikke er så gode til.
mo_01
Mohrdieck Tryk har startet rejsen mod mere automatisering

Et kig ind i en mere automatiseret printverden

Konica Minolta bød på åbent hus, hvor kunder og andre interesserede kunne se, hvad fremtiden kan byde på af mere automatik og intelligent produktion.
km1
Et kig ind i en mere automatiseret printverden

Sarah Schumacher: ”Få din egen entusiasme ud over rampen”

Trykbranchen har et stort behov for generationsskifte. Men at finde nye medarbejdere er en udfordring.
Sarah-Schumacher2
Sarah Schumacher: ”Få din egen entusiasme ud over rampen”

Akustikplader er sagen

Lars Petersen har haft mange projekter i sin karriere. Nu har han fuld fokus på akustikplader.
aq_01
Akustikplader er sagen

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01
Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint
Mercoprint køber Gerdøe Profil

Papirmarkedet er stadig i opbrud

Stora Enso annoncerede sidste år, at de ville sælge fire ud af fem papirfabrikker. Nu laver de lidt om i den beslutning. I Holland er papirfabrikken Crown van Gelder, som bl.a. laver inkjet-papir, begæret konkurs.
maxau
Papirmarkedet er stadig i opbrud

Mercoprint og BEMRK går sammen

Pr. 1 februar samler Mercoprint og Bemrk kræfterne til én større og stærkere reklamevirksomhed med lokationer i Næstved og Glostrup.
mercoprint-bemrk
Mercoprint og BEMRK går sammen