Fra 19. til 23. oktober inviterer Heidelberg til innovationsuge, hvor de præsenterer aktuelle nyheder inden for de kommercielle, etiket- og emballageudskrivningssegmenter og viser potentialet i digitaliseringen af processer.
Det bliver en digital begivenhed med en-til-en-kundetilgang tilgængelig via en ny ”myHD”-app eller fra dette link.
Innovationsugen markedsføres under mottoet: Unfold your potential, og Heidelberg vil vise det potentiale, som digitaliseringen af processerne i de kommercielle, etiket- og emballageudskrivningssegmenter betyder for brugerne. Målet er at øge trykkeriernes produktivitet og konkurrenceevne, skriver Heidelberg i pressemeddelelsen. Virksomheden vil præsentere svar på udfordringerne i den trykte medieindustri, og hvordan man kan ruste branchen bedre til fremtiden: med innovative teknologier, nye forretningsmodeller og end-to-end-løsninger til at øge ydeevnen.
Heidelberg ønsker at informere sine kunder om den seneste udvikling hurtigt, fleksibelt og kontinuerligt og at yde støtte til investeringsbeslutninger også i tider med Covid-19 gennem digitale formater med præsentationer om produkter og innovationer.
Mere end 35 lande inviteres til at deltage i den digitale innovationsuge, hvor alle deltager får mulighed for at stille spørgsmål, nøjagtig som hvis det havde været et fysisk møderum.
Det er gratis at deltage og registrering sker via app’en myHD, som kan doownloades fra fx Appstore.