Grafisk Maskinfabrik ansætter Lykke Trusbak som direktør for Label-segmentet

PUBLICERET: 14 September 2020
OPDATERET: 14 September

I et opslag på LinkedIn skriver Lykke Trusbak, at hun pr. 1. september er tiltrådt stillingen som direktør for label-segmentet hos GM (Grafisk Maskinfabrik). Lykke Trusbak har omtrent hele sit erhvervsaktive liv været beskæftiget i den grafiske verden med særlig fokus på etiketbranchen.

Hun er udlært grafisk designer men fandt hurtigt sine styrker i ledelse og salg. Efter næsten 14 år i familievirksomheden Ganket (fem år som indehaver) har hun arbejdet som leder af Nilpeters teknologicenter, som salgsdirektør hos Dreyer Kliche og senest som salgschef hos Konica Minolta.

Vi har talt med Lykke Trusbak, for at høre mere om, hvad den nye stilling kommer til at betyde for hende, Grafisk Maskinfabrik og kunderne.

Hvad kommer dit job helt præcis til at bestå i?

– Jeg skal bistå GM’s salgsaktiviteter I to af virksomhedens fire salgskanaler, direkte label kunder samt vores eksterne samarbejdspartnere som agenter og distributører. Jeg står for den direkte kontakt med dem.

Hvilke af dine kompetencer får du mest brug for i dit nye job?

– Jeg får mest brug for mine internationale salgskompetencer og mit kendskab til label produktion. Hos både Nilpeter og Dreyer Kliche var mit virke primært internationalt og det får jeg glæde af nu. Derudover får jeg ansvaret for vores nye showroom som er under opbygning. Her glæder jeg mig virkelig til at byde vores kunder velkommen.
Fra det nye showroom kan vi også tilbyde streamede demonstrationer, hvis Covid-19-situationen stadig begrænser mulighederne for fysisk at mødes.

Hvordan vil kunderne opleve at du er tiltrådt i den stilling?

– Jeg håber, at de vil føle sig trygge. Jeg har 25 års erfaring indenfor salg- og produktion af labels, så jeg mener, at jeg har noget at byde ind med.

Hvad glæder du dig allermest til?

– Jeg glæder mig til at vores showroom står klar, så vi kan invitere vores kunder, agenter og samarbejdspartnere til nogle spændende demoer.

De seneste nyheder

Mohrdieck Tryk har startet rejsen mod mere automatisering

Mohrdieck Tryk A/S i Aabenraa lever af at kunne det, de andre ikke er så gode til.
mo_01
Mohrdieck Tryk har startet rejsen mod mere automatisering

Et kig ind i en mere automatiseret printverden

Konica Minolta bød på åbent hus, hvor kunder og andre interesserede kunne se, hvad fremtiden kan byde på af mere automatik og intelligent produktion.
km1
Et kig ind i en mere automatiseret printverden

Sarah Schumacher: ”Få din egen entusiasme ud over rampen”

Trykbranchen har et stort behov for generationsskifte. Men at finde nye medarbejdere er en udfordring.
Sarah-Schumacher2
Sarah Schumacher: ”Få din egen entusiasme ud over rampen”

Akustikplader er sagen

Lars Petersen har haft mange projekter i sin karriere. Nu har han fuld fokus på akustikplader.
aq_01
Akustikplader er sagen

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01
Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05
GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint
Mercoprint køber Gerdøe Profil

Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly

Johnsen Graphic Solutions og reklamebureaet Boostly har indgået et partnerskab med gensidige kompetenceløft for begge virksomheder.
johnsen_boostly_01
Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly